Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " اثر پرکننده های طبیعی بر خواص مکانیکی کامپوزیت های GFRP " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثر پرکننده های طبیعی بر خواص مکانیکی کامپوزیت های GFRP
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Composites
سال انتشار
2013
کد محصول
1012165
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

پلاستیک ­های تقویت­ شده با فیبر (FRPها) در بسیاری از حوزه ­ها از جمله حوزه اتومبیل و مسکن، جایگزین مواد مهندسی مرسوم شده ­اند. با افزایش تقاضا، اصلاحات مختلفی در FRPهای مرسوم برای کاربردهای خاص صورت گرفته است تا هزینه ­ها کاهش یابند و استانداردهای کیفی حاصل شوند. در تحقیق حاضر، تلاش می ­شود که اثر پرکننده­ های طبیعی روی مشخصات مکانیکی FRPها مطالعه شود. پوسته برنج، گندم و الیاف نارگیل به عنوان پرکننده طبیعی در پلاستیک­ های تقویت­ شده با فیبر شیشه ­ای (GFRPها) مورد استفاده قرار گرفته است. به منظور مطالعه اثر ماتریس روی خصوصیات GFRPها، رزین­های اپوکسی و پلی­استر مورد استفاده قرار گرفته ­اند. دریافته شده است که پرکننده ­های طبیعی، نتایج بهتری در کامپوزیت ­های مبتنی بر پلی­ استر ایجاد می­کنند. در میان پرکننده ­های طبیعی، کامپوزیت­ های حاوی الیاف نارگیل، خصوصیات مکانیکی بهتری در مقایسه با دیگر پرکننده ­های مورد استفاده در کامپوزیت­ های شیشه/اپوکسی دارند.

-1مقدمه

کاربرد گسترده پلاستیک­ های تقویت ­شده با فیبر (FRPها) در طول چند سال گذشته، منجر به افزایش علاقه تحقیقاتی به حوزه FRPها شده است. اگرچه، پلاستیک­ های تقویت ­شده با فیبر مصنوعی، خصوصیات عالی دارند، هزینه پردازش آنها بسیار بالاست که اساساً به علت هزینه مواد است. از سوی دیگر، کاربرد فیبرهای طبیعی منجر به کاهش هزینه و تولید کامپوزیت ­های سبک­وزن می­ شود اگرچه خصوصیات مکانیکی کامپوزیت ­های فیبر طبیعی در مقایسه با کامپوزیت­ های فیبر مصنوعی کمتر است [1]. بنابراین، محققان در سراسر دنیا به کامپوزیت­ های هیبریدی روی آورده ­اند که ترکیبی از فیبرهای طبیعی و فیبرهای مصنوعی در یک ماتریس مشترک است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Fillers
GFRP Composites

ثبت سفارش جدید