Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پزشکی " با موضوع " تجزیه‌ی چندکاناله‌ی سیگنال‌های EMG درون ماهیچه‌ای توسط جداسازی کور منابع بر اساس ایستان گردشی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تجزیه‌ی چندکاناله‌ی سیگنال‌های EMG درون ماهیچه‌ای توسط جداسازی کور منابع بر اساس ایستان گردشی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Neural Systems and Rehabilitation Engineering
سال انتشار
2017
کد محصول
1012168
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ما یک روش تجزیه‌ی جدید را برای سیگنال‌های الکترومیوگرافیک (EMG) که بر اساس جداسازی کور منابع است را معرفی کرده ایم. با استفاده از ویژگی ایستان گردشیِ قطارهای پتانسیل عمل واحد حرکتی (MUAPt)، نشان داده شده است که MUAPt می‌تواند با قطری سازی مشترکِ ماتریس سایکلیک هم بستگی فضاییِ مربوط به مشاهدات، تجزیه شود. بعد از مدل سازی سیگنال‌های منبع، ما عمود بودن منابع و ورژن‌های تاخیر یافته آن‌ها در محتوای ایستان گردشی را اثبات کردیم. روش پیشنهادی را برای سیگنال‌های ‌شبیه‌سازی شده تست کردیم و نشان دادیم که می‌تواند به 6 منبع، با احتمال آشکارسازی صحیح و طبقه بندی بیشتر از 95 درصد، با استفاده از سایت‌های رکوردگیری، تجزیه شود. علاوه بر این، ما این روش را برای سیگنال‌های چند-کاناله‌ی تجربی که توسط الکترود‌های درون ماهیچه‌ای با فیلم-باریک رکورد شده بودند، با تعداد کل 32 سایتِ رکوردگیری، تست کنیم. نرخ سازگاری MUAPt تجزیه شده، با موارد بدست آمده توسط یک کارشناس که از دستگاه‌های معتبر برای تجزیه سازی استفاده کرده است، بیشتر از 93 درصد بود.

1-مقدمه

انقباض ماهیچه‌ای توسط واحد‌های کاربردی –واحد‌های حرکتی (MU) ]1[- ایجاد می‌شود که ترکیبی از نورون‌های حرکتی (MN) است که گروهی از الیاف ماهیچه‌ای را برانگیخته می‌کند. MNها، ایمپالس‌های الکتریکی یا به عبارتی، پتانسیل‌های حرکتی (AP) را تولید می‌کنند، که باعث تحریک الیاف ماهیچه‌ای می‌شود. نیروی انقباض با بکارگیری تعدادی از MUها و تراکم APها در قطاری از هر MU (نرخ کد کردن)، کنترل می‌شود ]2[.تراکم APها می‌تواند توسط فواصل بین-اسپایکی (ISI) یا با ارزش معکوس آن که به عنوان نرخ اخراج (FR) شناخته می‌شود، تعیین گردد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پزشکی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی پزشکی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



EMG
Decomposition
Motor Unit

ثبت سفارش جدید