Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " عوامل اصلی موفقیت فعالسازی خرده فروشی‌های موقت از دیدگاه فعالان چندگانه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عوامل اصلی موفقیت فعالسازی خرده فروشی‌های موقت از دیدگاه فعالان چندگانه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Retailing and Consumer Services
سال انتشار
2018
کد محصول
1012226
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
31
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
386 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

برندها از فعالسازی خرده فروشی‌های موقت به عنوان راهبرد بازاریابی تجربی برای جلب مشارکت مشتریان فعلی و جدید استفاده می‌کنند. این مطالعه، مصاحبه‌ی دقیقی با فعالان چندگانه (مدیران نهادی، مدیران برند و مشتریان) ترتیب داده تا تفاوتها و شباهتها در تبیین مفهوم موفقیت فعالسازی خرده فروشی موقت را شناسایی کند. بعلاوه، چهارچوبی مفهومی از عوامل کلیدی را ارائه کردیم که در موفقیت طرح‌های تجربی خرده فروشی نقش دارند. چهار عامل موفقیت اصلی (نقطه تماس ارتباطی، همسویی راهبردی، شگفتی و لذت و خوشبختی) مورد بررسی قرار گرفته‌اند. به نظر ما، فعالسازی های خرده فروشی موقت باید به عنوان رویدادهای مبادلاتی خرده فروشی با هدف تولید پیامدهای مبتنی بر ارتباط در نظر گرفته شوند.

1-مقدمه

مفهوم اجاره کردن فضای خرده فروشی موقت، در طول پانزده سال اخیر طوفانی در جهان خرده فروشی به پا کرده است (ابراهیم و چو، 2010). متخصصان بازاریابی، سالیانه با صرف بیش از 8 میلیارد دلار در اقتصاد ایالات متحده و نرخ رشد 4/8 درصدی استخدام بیش از 000/23 نیرو در انگلستان (ساولیس، 2015)، به دنبال توسعه روزافرون فضاهای خرده فروشی موقت هستند تا به برتری رقابتی برسند (کیم و همکاران، 2010؛ ورلی- بیرچ، 2014). فعالسازی خرده فروشی‌های موقت شامل محیط‌های خرده فروشی غیر سنتی، ناهمگن و چندگانه است که در آنها راهبردهای برند و اهداف بازایابی در قالب‌های مختلفی تحقق می‌یابند (پومودورو، 2013)، فعالسازی خرده فروشی‌های موقت، تجربه‌ی خرده فروشی بسیار جدید و جذابی را ارائه می‌کنند که رسانه مؤثری برای بررسی محصول، تبلیغات دهان به دهان، افزایش آگاهی از برند و تحریک فروش محسوب می‌شوند. فعالسازی خرده فروشی‌های موقت در عرصه خرده فروشی معاصر باعث تأمین بی واسطه نیازهای مصرف کننده و تعامل مستمر با برندها از طریق عرضه‌ی محصولات در زمان مناسب، در مکان مناسب و با خدمات مناسب شده است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Experiential retail
Pop-up store
Customer experience management

ثبت سفارش جدید