Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " جنبه‌های سنجش عملکرد در سازمان‌ بخش عمومی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
جنبه‌های سنجش عملکرد در سازمان‌ بخش عمومی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2015
کد محصول
1012260
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
326 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در حال حاضر سازمان‌های بخش عمومی در یک محیط پویا عمل می‌نمایند که این محیط سازمان‌ها را وادار می‌نماید تا با شرایط محیط که دائما در حال تغییر است خود را مطابقت دهند. سنجش عملکرد سازمان به عنوان یکی از وظایف مدیریت درک شده بود؛ اما در حال حاضر به عنوان شاخه‌ای مستقل و در حال توسعه از علم مورد تحلیل قرار می‌گیرد.

به منظور سنجش عملکرد سازمان‌های بخش عمومی، مهم است که روش‌های مناسب سنجش عملکرد به کار گرفته شود. این مقاله امکان به کار بردن ترکیب‌ پیچیده‌ای از روش‌های شناخته‌شده‌ی سنجش عملکرد بخش کسب و کار که در بخش عمومی مورد استفاده قرار گرفته است را مورد تحلیل قرار می‌دهد؛ چراکه این ترکیب به تمرکز روی تصمیمات اصلی سازمان‌ در بخش عمومی کمک کرده، منجر به توسعه‌ی فرآیندهای داخلی شده، انگیزه‌ی کارکنان برای بهبود را افزایش داده و به عنوان ابزاری برای بهبود وضعیت سازمان عمل می‌کند. هر سازمانی بدون سنجش عملکرد خود نمی‌تواند به صورت موثر و عینی کار کند.

1-مقدمه

سنجش سازمان‌های بخش عمومی کاملا یک مسئله‌ی مشکل و بسیار مرتبط است. سنجش اندازه‌گیری می‌تواند به عنوان یکی از ابزار کلیدی در نظر گرفته شود که به ارزیابی وضعیت فعلی و تصمیم‌گیری و در نهایت به بهبود کیفیت خدمات ارائه شده نیز کمک خواهد کرد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Performance measurement
Public sector
Public sector organization
Methods of performance measurem

ثبت سفارش جدید