Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " استفاده از شبیه سازی فرایند کسب و کار در رویکرد مهندسی مجدد فرایند کسب و کار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استفاده از شبیه سازی فرایند کسب و کار در رویکرد مهندسی مجدد فرایند کسب و کار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Business Process Management Journal
سال انتشار
2003
کد محصول
1012314
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
543 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله مطالعه موردی شبیه سازی فرایند کسب و کار در زمینه رویکرد مهندسی مجدد کسب و کار به منظور ایجاد تغییر است. متدولوژی های تغییر مبتنی بر فرایند ، زمینه ای برای تکنیک های شبیه سازی ارائه می دهد که در آن اهداف مطالعه شبیه سازی کسب و کار (BPS) با اهداف استراتژیک سازمان ها و شرکت های بزرگ پیوند می خورد تا با در نظر گرفتن عوامل انسانی بتواند به اجرای موفقیت آمیز فرایندهای مجددا طراحی شده بپردازد. در مقابل توانایی شبیه سازی فرایند کسب و کار (BPS) در ترکیب تغییر پذیری سیستم، تجزیه و تحلیل سناریو و نمایش بصری برای برقرار ارتباط با عملکرد فرایند، آن را به تکنیک مفیدی تبدیل کرده است که ارزیابی های واقع بینانه ای از نیازها، نتایج و تغییرات ارائه می دهد.

-1مقدمه

شبیه سازی فرایند کسب و کار (BPS) ابزاری است که در تجزیه و تحلیل سیستم های تولید ریشه دوانده اما در حال حاضر در مدیریت تغییر  و انواع مختلف محیط های تولیدی و خدماتی به کار گرفته می شود. این مقاله دلایل محبوبیت این ابزار را ارائه می دهد و بیان می کند که چگونه می توان از این ابزار برای تجزیه و تحلیل تغییر  از دیدگاه فرایندی استفاده کرد. مقاله از طریق یک مطالعه موردی، روش های شبیه سازی ای که برای تحلیل فرایند کسب و کار می توان استفاده نمود را بررسی می کند و تعیین می کند که چگونه می توان با کمک تغییر رویکرد فرایند کسب و کار، BPS را به ابزار تحلیلی جریان اصلی تبدیل کرد… 

  میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Simulation
Business process re‐engineering
Police

ثبت سفارش جدید