Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " مدیریت یکپارچه فاضلاب از طریق آبکشت تغذیه فاضلاب برای بازیافت منبع و استفاده مجدد از فاضلاب تصفیه شده: مطالعه موردی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت یکپارچه فاضلاب از طریق آبکشت تغذیه فاضلاب برای بازیافت منبع و استفاده مجدد از فاضلاب تصفیه شده: مطالعه موردی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
APCBEE Procedia
سال انتشار
2014
کد محصول
1012391
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
367 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

18% جمعیت جهان به کشور هند تعلق دارد یعنی 1.15 بیلیون نفر اما آنها فقط به 4% منابع آب شیرین و آشامیدنی جهان دسترسی دارند. در سالهای اخیر، وابستگی بخش کشاورزی هند به منابع آب زیرزمینی به‏واسطه عوامل متعددی مانند افزایش تقاضای مواد غذایی، رفتار نامنظم باد و بارانهای موسمی، فشار تکوینی یا رشد بخش های هم پیمان مختلف تا حد زیادی افزایش یافته است. در حال حاضر، در حدود 70% منابع آبی موجود در هند به‏واسطه تقاضای بخش کشاورزی مورد استفاده قرار می‏گیرد و 80% منابع آبی داخلی که عمدتا آبهای زیرزمینی هستند نیز به کارگرفته شده است و باعث کاهش سفره‏های آب زیرزمینی در بیشتر ایالت‏های هند گردیدند که جایگزینی برای آن وجود ندارد. در این تحقیق ما ضرورت نیاز به تصفیه و استفاده مجدد از فاضلاب را نشان خواهیم داد و می‏توان آن را به‏عنوان یکی از دلایل آلودگی منابع آبی در هند بر شمرد. علاوه برآن، پتانسیل مدل سیستم آبکشت تغذیه فاضلاب ظرفیت 8 MLD در کرنال هند برای تصفیه فاضلاب و استفاده مجدد و بازیابی منابع در طول فرایند تصفیه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. در این تحقیق ما سعی کردیم که بایک طیف گسترده، STP را همراه با جنبه‏های سلامت، محیطی، اجتمایی، نهادی و کیفیت فاضلاب یا سیال خروجی تصفیه شده برای استفاده مجدد در فرایند آبیاری ارزیابی کنیم. آنالیز اقتصادی سیستم آبکشت تغذیه/ فاضلاب نشان می‏دهد که سود سالیانه INR 8-10 از طریق فروش ماهی در بازارهای محلی و مقدار قابل توجهی درآمد از طریق فروش فاضلاب‏های تصفیه شده به کشاورزان به‏دست می‏آید. همچنین، آبیاری با فاضلاب تصفیه شده می‏تواند به ذخیره 50 کیلوگرم اوره و دیامونیم فسفات کودشیمیایی در طول کشت یک جریپ محصول به شکل سالیانه کمک کند. علاوه بر مزایای فوق، این مدل نقش مهمی را در برطرف‏سازی آلودگی‏های شیمیایی/ فیزیکی و باکتریایی ایفا می‏نماید. برطرف‏کننده‏های باسیل، باسیل مدفوعی و استرپتوکوک مدفوعی به ترتیب عبارتند از: 99.998 و 99.965 و 999.567.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Wastewater Treatment
Sewage Fed Aquaculture
Natural Treatment Systems
Sewage Treatment Plants

ثبت سفارش جدید