Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مواد و متالوژی " با موضوع " ساخت پودر کامپوزیت Mo-Cu با روش رسوبگیری هتروژن و خواص تفجوشی کامپوزیت متراکم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ساخت پودر کامپوزیت Mo-Cu با روش رسوبگیری هتروژن و خواص تفجوشی کامپوزیت متراکم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Alloys and Compounds
سال انتشار
2016
کد محصول
1012486
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

پودرهای کامپوزیت مولیبدن- مس(Mo-Cu)  با ساختار پوسته-هستهبا روش رسوبگیری هتروژن و فرایند احیا ساخته شد. رفتار تف‌جوشی پودر کامپوزیت و خواص تف‌جوشی کامپوزیت متراکم مورد بررسی قرار گرفت. مشخص شد که پودرهای Mo-Cu قابلیت تف‌جوشی خوبی دارد. چگالی نسبی 02/97 % برای گونه‌های تف‌جوشی شده در دمای C˚1150 به مدت 2 ساعت به دست آمد. به‌علاوه، سختی، هدایت الکتریکی و هدایت دمایی گونه‌های Mo-Cu تف‌جوشی شده در C˚1150 به ترتیب  HV1/191، MS/m00/27 وwm-1k-1 64/188 بود. خواص ممتاز این ماده به میکروساختار آن نسبت داده می‌شود که تقریباً هر ذره مولیبدن با ساختار شبکه پیوسته مس کپسوله شده است.

1-مقدمه

با توجه به بسیاری از خواص فیزیکی و مکانیکی بسیار عالی، مانند هدایت حرارتی و الکتریکی بالا، ضریب انبساط حرارتی پایین، وزن کم و همچنین رفتار دمای بالا Mo-Cu به طور گسترده‌ای در انواع کاربردهای صنعتی و نظامی استفاده شده است. آلیاژهای Mo-Cu معمولا توسط تف‌جوشی فاز مایع از پودر متراکم Mo-Cu ساخته شده است. با این حال، دستیابی به چگالش بالا دشوار است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی مواد و متالوژی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



MoeCu composite
precipitation

ثبت سفارش جدید