Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " معماری " با موضوع " ابعاد بوم شهر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ابعاد بوم شهر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Cities
سال انتشار
1997
کد محصول
1012522
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
665 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

این مقاله تکامل مفهوم بوم شهر را جستجو می کند و نشان می دهد که آن چگونه می تواند به موضوعاتی از طراحی شهری و توسعه اقتصادی گرفته تا معضلات عدالت اجتماعی مرتبط باشد.چالش، ترغیب دموکراسی محلی در زمینه ای از پایداری می باشد.

1-مقدمه

من در این مقاله استدلال می کنم که مجموعه ای از ایده های کاملا مجزا درباره طراحی شهری، حمل و نقل، سلامتی، خانه سازی، انرژی، توسعه اقتصادی، زیستگاه های طبیعی، مشارکت عمومی و عدالت اجتماعی همگی یک چارچوب واحد را تشکیل می دهند: "بوم شهر".

واژه بوم شهر نسبتا جدید است، اما بر اساس مفاهیمی است که برای مدتی مدید وجود داشته اند. من با نگاهی بر ریشه های "بوم شهر" و سپس، با بررسی دیگر الگوها یا جنبش هایی که توسعه بوم شهر را به شدت تحت تاثیر قرار داده اند، آغاز می کنم. من از این بنیان گسترده، تمایل فزاینده به اینکه این ایده ها چگونه می توانند در سطح محلی بکار روند، را بررسی کرده و روابط میان ابعاد گوناگون نگرش بوم شهر را توصیف می کنم...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله معماری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده معماری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



eco-cities
sustainable urban development
sustainable communities/cities

ثبت سفارش جدید