Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " معماری " با موضوع " باز نگری مکان های دست سوم: طراحی معاصر با استفاده از تکنولوژی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
باز نگری مکان های دست سوم: طراحی معاصر با استفاده از تکنولوژی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Journal of Community Informatics
سال انتشار
2014
کد محصول
1012525
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مشخصات تعریف شده توسط اولدنبرگ (Oldenburg) برای مکان های دست سوم (پاتوق ها)، تقریبا سه دهه پیش پایه گذاری شد. برای فهمیدن اینکه آیا این ویژگیها همچنان قابل اتکا هستند یا خیر و اینگه چگونه ICT ها ایده پاتوق ها را تغییر داده اند، نگاهی به روش ها و نتایج بدست آمده در 9 مکان دست سوم در پاریس انداخته ایم. یافته های این بررسی نشان می دهند که اغلب ویژگی ها تغییر کرده اند و همچنین سه مشخصه ار ترکیب جنبه های فیزیکی و مجازی حاصل شده اند. همچنین مفاهیمی را برای ICT ها تهیه کرده ایم که به محققینی که در جوامع انفورماتیک کار می کنند و همچنین طراحان شهری در شبیه سازی و پشتیبانی از مشخصات مکان های دست سوم، کمک می کنند، بنابراین موجب تقویت جوامعی می شوند که آنها را به کار می گیرند.

-1مقدمه

کافی شاپ ها، بارها و آرایشگاه ها، تعدادی از مکان های دست سوم(پاتوق ها) هستند که توسط Ray Oldenburg در 1989، نام گرفته اند. با توجه به این نام گذاری، این مکان ها نه محل کار و نه محل زندگی هستند بلکه محل هایی برای اجتماعات محلی و بحث در مورد موضوعات مختلف ( برای مثال شرایط سیاسی کنونی، افزایش قیمت ها در فروشگاه مواد غذایی محلی، یا آخرین نتایج مسابقات ) می باشند همچنین در آنها، زندگی اجتماعی، آشکار می شود. همان طور که اولدنبرگ بیان می کند، مکان های دست سوم، دارای مشخصات سطح پایین، خنثی، فراگیر، قابل دسترسی، انطباق، سرشار از موضوعات معمول، محاوره ای و سرزنده، هستند… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله معماری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده معماری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Community Information

ثبت سفارش جدید