Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " کاهش ارتعاش یک روتور بدون یاتاقان هلی‌کوپتر با استفاده از اتصالات متناسب کامپوزیتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کاهش ارتعاش یک روتور بدون یاتاقان هلی‌کوپتر با استفاده از اتصالات متناسب کامپوزیتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Engineering
سال انتشار
2015
کد محصول
1012527
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
891 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله به منظور دستیابی به برخی مشخصه‌های مهم از تاثیر سفتی اتصال الاستیک خمش/پیچش فلپ پره (بال زدن پره‌ها) بر نیروی برشی فلپ ریشه پره (نیروی برشی ریشه پره در حالت بال زدن) و بارهای ارتعاشی توپی یک روتور هلی‌کوپتر بدون یاتاقان انجام گرفته است. براساس نیروی آیرودینامیک، این مقاله مدل تحلیلی آیروالاستیک بی‌قاعده کوپل شده با روش اجزاء محدود را ارائه می‌کند. چهار مجموعه از روتور کامپوزیتی با اتصالات الاستیک مختلف طراحی و بررسی شده است. نتایج بررسی‌های نشان می‌دهد که اتصالات «خمش/پیچش فلپ» تاثیر قابل توجهی بر بارهای ارتعاشی توپی روتور دارند و پراکندگی اتصالات نیز برای درجه کاهش ارتعاشات حیاتی است. در این مقاله اثبات شده است که اتصالات ساختاری می‌تواند مشخصه‌های ارتعاشی روتور را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

1-مقدمه

بارهای ارتعاشی پره بزرگ که از توپی به بدنه هلی‌کوپتر فیلتر می‌شوند، اولین منبع ارتعاشات هلی‌کوپتر می‌باشند. سطوح بالای ارتعاشات عملکرد هلی‌کوپتر را محدود می‌کند، عمر ساختاری اجزاء را کاهش می‌دهد، باعث خستگی خلبان و کیفیت سواری ضعیف می‌شود و هزینه عملیاتی را افزایش می‌دهد. برای یک روتور بدون یاتاقان با مسیرهای بار چندگانه در نزدیکی ریشه پره و پره‌های کامپوزیتی با اتصال ساختاری، تحلیل روتور به خاطر اتصالات غیر خطی خمش-پیچش ایجاد شده در اثر پیچیدگی زیاد تیر انعطاف پذیر (flexbeam)، بسیار پیچیده‌تر از یک روتور فاقد مفصل یا یک روتور مفصلی می‌باشد…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Bearingless helicopter rotor
Vibration reduction
Composite blades
Tailored couplings

ثبت سفارش جدید