Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " عامل اندازه گیری مشارکت کارکنان برای سیستم مدیریت دانش در شرکت های مشاوره ی مهندسی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عامل اندازه گیری مشارکت کارکنان برای سیستم مدیریت دانش در شرکت های مشاوره ی مهندسی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Civil Engineering and Management
سال انتشار
2016
کد محصول
1012654
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

سیستم مدیریت دانش(KMS)، ابزاری اساسی در پیاده­ سازی فرآیند مدیریت دانش(KM) است که برای مدیریت دانش سیستم های فناوری اطلاعات در یک سازمان مورد استفاده قرار می­ گیرد. با این حال، یک KMS خوب توسعه یافته، نه تنها باید از عملکرد فناوری اطلاعات استفاده کند، بلکه به توسعه­ ی یک سیستم اندازه ­گیری کامل برای KMS نیز نیاز دارد. هدف این پژوهش، توسعه­ ی چارچوب مشارکت کارکنان برای توصیف رابطه­ ی علت و معلولی KMS است. برای ایجاد عوامل اندازه­ گیری KMS استفاده شده توسط شرکت های مشاوره ­ی مهندسی، 3 شرکت به عنوان مطالعه­ ی موردی مورد مذاکره و مصاحبه قرار گرفتند. به منظور ایجاد عوامل و زیرعامل های اصلی در سیستم اندازه­ گیری که در آن، 4 عامل عینی به عنوان "فعالیت در انجمن"، "آمار سیستم دانش"، "مشارکت فعالیت KM" و "تعداد اسناد" شناسایی شدند، 2 پرسش نامه برای مدیران شرکت های مشاوره ­ی مهندسی فرستاده شد. رابطه ­ی علت و معلولی میان 4 عامل عینی، توسط تجزیه و تحلیل مسیر نشان داده شد.

-1مقدمه

از زمانی که محققان برای اولین بار، مفهوم مدیریت دانش(KM) را معرفی نمودند (Nonaka، Takeuchi، 2007)، کاربردهای KM در تسهیل و مدیریت نوآوری و یادگیری سازمانی، به یک مسئله ­ی مهم تبدیل شده است (Choi، Lee 2003؛ Goh 2006؛ Ling، Gui 2009؛ Yu و همکاران.2009؛ Tserng و همکاران. 2010؛ Lin، Lee2012؛ Wu و همکاران.2012). مدیریت دانش، شامل فرآیندهای ایجاد، تأمین امنیت، دریافت، هماهنگی، ترکیب، بازیابی و گسترش دانش است (O’Dell، Grayson 1998؛ Group 1999؛ Bhatt 2001؛ Tserng و همکاران.2010). با پردازش اطلاعات و دانش قبلی، مهندسان و کارشناسان می­ توانند برای کاهش زمان و هزینه ­ی درگیر در حل   مسئله ­ی فعلی، مجدداً از داده ­ها استفاده کنند و آنها را به اشتراک بگذارند. مدیریت دانش، به ویژه برای صنعت ساخت و ساز، به دلیل فضای رقابتی و حاشیه ­ها­ی سود پائین آن، جذاب است...

  میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Knowledge Management Systems (KMS)
engineering consulting firms

ثبت سفارش جدید