Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پزشکی " با موضوع " یک روش جدید برای حسگری فشرده EEG " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک روش جدید برای حسگری فشرده EEG
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Advances in Electrical and Computer Engineering
سال انتشار
2012
کد محصول
1012656
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

این مقاله درباره امکان پذیری استفاده از تکنیک های حسگری برای جمع آوری و بازسازی سیگنال های EEG شامل پتانسیل برانگیخته P300  تحقیق می کند. یک روش حسگری فشرده EEG بر اساس هم بستگی فیزیولوژیکی کانال های EEG پیشنهاد می شود. بازسازی سیگنال های جمع آوری شده 55 کانال EEG توسط حسگر تراکمی (فشرده)، از یک دیکشنری شامل سیگنال های EEG حاصل از 9 کانال با جمع آوری نرمال استفاده می کند.

-1مقدمه

مفهوم جمع آوری فشرده یا حسگری فشرده (CS) (1-4) به بازسازی یک سیگنال از تعداد کمی پروجکشن روی بردارهای تصادفی گفته می شود، در صورتی که یک پایه وجود داشته باشد که در آن، سیگنال، پراکنده باشد. CS مثالی از استفاده عملی از نتایج تئوری جدید است که در سال های اخیر بطور گسترده توسط ریاضیدانان و مهندسان مطالعه شده است تا کاربردپذیری عملی برای اصول ریاضی را بیابند.

با شروع از مفهوم پراکندگی یک سیگنال در یک پایه خاص و استفاده از برنامه نویسی خطی، الگوریتم هایی نظیر روش چارچوب ها (MOF)، تعقیب انطباقی (MP)، بهترین پایه متعامد (BOB) یا تعقیب متعامد (BP)، مقالات سال های اخیر امکان پذیری جالب تلفیق مفاهیم فشردگی سیگنال و جمع آوری تحت نام CS را نشان داده اند. از نظر ریاضی ثابت شده است که اگر سیگنال های یک گروه اجازه نمایش چند مولفه در یک پایه به درستی انتخاب شده را بدهد، یعنی اگر سیگنال ها در آن پایه، "پراکنده" باشند، آنها را می توان با حل یک مسئله برنامه نویسی خطی مانند بالا، بطور کامل یا با دقت بسیار خوبی از چند اندازه گیری تصادفی بازسازی نمود… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پزشکی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی پزشکی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Terms—Compressed sensing
Biomedical signal processing
Electrocardiography
Pursuit algorithms

ثبت سفارش جدید