Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " تحلیل گر تصادفات جاده ای: ابزاری برای شناسایی جاده های پرخطر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل گر تصادفات جاده ای: ابزاری برای شناسایی جاده های پرخطر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Transportation Safety & Security
سال انتشار
2014
کد محصول
1012657
تعداد صفحات انگليسی
24
تعداد صفحات فارسی
44
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده 

در این مقاله، یک ابزار تحلیل تصادف به نام تحلیل ­گر تصادفات جاده­ای توسعه داده می­ شود تا به کمک آن بتوان ایمنی ترافیکی را در هر مکان خاص متجسم کرد. ابتدا، مروری بر مقالات انجام می­ شود که در آن، روش­ های موجود برای شناسایی مکان ­های جاده­ای پرخطر در سراسر جهان به صورت اجمالی مرور می­ شوند. در اغلب مطالعات مربوط به شناسایی مکان­ های پرخطر، دو فاز مهم قابل تشخیص هستند. در فاز اول، یک شاخص ایمنی محاسبه می­ شود. سپس در فاز دوم، بررسی می­ شود که آیا مقدار این شاخص ایمنی از مقدار آستانه از پیش ­تعیین­ شده بسیار بیشتر است یا خیر. بعد از بحث نظری درباره این دو فاز، یک ابزار جدید مبتنی بر سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) توسعه می ­یابد که به کمک آن می­ توان پرخطرترین مکان­ های جاده­ای را شناسایی کرده و به صورت جغرافیایی متجسم ساخت. در یک موردپژوهی در بزرگراه E313 در فلاندرز، سه شاخص تصادف محاسبه می ­شوند: چگالی تصادف، ریسک تصادف و تعداد موردانتظار تصادفات بر پایه یک مدل تصادف (روش بیزی تجربی). بنابراین، مکان­ های دارای اولویت در هر روش تعیین می­ شوند. پس از آن، مزایا و معایب هر روش مورد بحث و بررسی قرار می ­گیرد.

1-مقدمه

ترافیک جاده­ای، یکی از پیچیده ­ترین و خطرناک ­ترین سیستم ­هایی است که ما هر روزه با آن روبرو می­ شویم (سازمان بهداشت جهانی [WHO]، 2004). این بدین معنی است که هر ساله تصادفات جاده­ای بسیاری رخ می­ دهد. در نتیجه، نه تنها تعداد بسیاری قربانی می ­شوند، بلکه تصادف یکی از مهمترین عوامل مرگ در جهان است (Moons & Brijs, 2009). تصادفات جاده­ای در کنار رنجی که برای انسان ایجاد می­ کنند، هزینه ­های اجتماعی و اقتصادی فراوانی نیز دارند

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



black spot management
accident data
accident rate

ثبت سفارش جدید