Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " انتشار امواج صوتی به عنوان یک ابزار تحلیل مکانیسم های خوردگی مواد کامپوزیتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
انتشار امواج صوتی به عنوان یک ابزار تحلیل مکانیسم های خوردگی مواد کامپوزیتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Materials Science Forum,Trans Tech Publications, Switzerland
سال انتشار
2007
کد محصول
1012658
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
887 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

این مقاله، تلاش ­های انجام شده برای استفاده از تابش امواج صوتی به عنوان تکنیک نظارت بر مکانیسم­ های خوردگی برای آزمون خوردگی در یک چیدمان پین بر روی دیسک را جمع ­بندی می­ کند. مشخصات پایه مکانیسم ­ها از پیش توسط آزمون کشش کنترل­ شده (شکست فیبر، تجزیه پیوند و ...) تعیین می­ شوند. آنگاه دانش این مشخصات پایه، منجر به طبقه­ بندی آسان تر مکانیسم ­های خوردگی مربوط به آزمایش خوردگی پلی­استر پالترودشده و تقویت شده با فیبر شیشه­ ای خواهد شد.

-1مقدمه

روش انتشار امواج صوتی ، به عنوان یک روش نظارت برای فرایندهای اصطکاک و خوردگی [1]، و نیز مشاهده شرایط  توجه زیادی به خود جلب کرده است. مطالعاتی بر روی براورد پیشرفت خوردگی بین یک سنبه و یک ماتریس [3] و بر روی پیشرفت فرایندهای هجومی با استفاده از مقادیر مشخصه AE [4] انجام شده ­اند. مطالعات مربوط به ترکیب پین­ه ای فلزی خالص و دیسک­ های سرامیکی انجام شد. نشان داده شد که اصطکاک و فرایند خوردگی می ­توانند تا حد خاصی با استفاده از تکنیک­های نرخ شمارش AE و نرخ شمارش رویداد AE به هم مرتبط شوند [5]. با این وجود، لازم است که رابطه بین مکانیسم­ های تولید سیگنال­ های AE و پدیده ­های خوردگی و اصطکاک شفاف شود تا نرخ­ های خوردگی و شریط روغن کاری به صورت کمّی نظارت شوند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




AE
Wear mechanisms
Composite
pin-on-disc

ثبت سفارش جدید