Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " چارچوبی برای مدیریت سازمان های همکاری پیچیده: کاربرد آن برای سیستم های خودکار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
چارچوبی برای مدیریت سازمان های همکاری پیچیده: کاربرد آن برای سیستم های خودکار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
arXiv preprint arXiv
سال انتشار
2010
کد محصول
1012666
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
228 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله تحلیلی را بر پیچیدگی های همکاری های گروهی بزرگ وکاربرد آن برای توسعه الزامات طرح های همکاری برای سیستم های خودکار (AS) ارائه می کنیم. این الزامات از توسعه چارچوبی برای همکاری نشأت می گیرند که مبنایی را برای طراحی، پشتیبانی و مدیریت سیستم های همکاری پیچیده فراهم می کند که می تواند در شرایط واقعی مختلف استفاده و آزمون شود. ما مفاهیم «جریان همکاری» و «کار مشترک» را به عنوان شرحی توصیفی از آنچه که در چنین سناریوهایی تحت عنوان کار تیمی خوب شناخته می شود، بکار گرفتیم. این مقاله، کاربرد این چارچوب را در سناریوهای مختلف درنظر می گیرد و در مورد کاربردپذیری آن در مدل سازی و پشتیبانی از همکاری در ساختارهای سازمانی پیچیده به بحث می پردازد.

1-مقدمه

این مقاله موضوعات مفهومی مهمی را در ارتباط با همکاری در گروه ها مشخص می کند . توصیفی را از ماهیت پیچیدگی های همکاری های گروهی بزرگ ارائه می دهد. این مقاله، مبنایی را برای تفکر در مورد جنبه های ساختاری همکاری در سازمان های مجازی از منظر فنی و اجتماعی فراهم می سازد. این مقاله بر اساس پژوهش های گذشته و جاری ما در زمینه همکاری [8، 10] و سیستم های خودکار [9] به طور خلاصه توصیف می کند که این یافته ها چگونه می توانند برای سیستم های خودکار به کار گرفته شوند. چرا ما باید هم به کار گروهی و هم همکارانه برای سیستم های پیچیده انسانی و سیستم های خودکار (AS) علاقه مند باشیم؟ دلیل این امر در مورد کار گروهی مشخص است؛ زیرا کار گروهی به دلیل فعالیت های زیاد در آن نیازمند منابع، ظرفیت و تلاش بیشتری است و به تنهایی قابل انجام نیست. اما در مورد کار همکارانه کمتر مشخص است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Complex Organisation

ثبت سفارش جدید