Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پزشکی " با موضوع " تراشه رتینومورفیک با مسیرهای موازی: کدگذاری سیگنال های بینایی افزایشی، روشن، کاهشی، و خاموش " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تراشه رتینومورفیک با مسیرهای موازی: کدگذاری سیگنال های بینایی افزایشی، روشن، کاهشی، و خاموش
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Analog Integrated Circuits and Signal Processing
سال انتشار
2002
کد محصول
1012817
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
44
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

 تراشه ­های رتینومورفیک می­توانند کارایی کدگذاری شلیک خود را با تقلید مسیرهای موازی شبکیه نخستی ­ها بهبود بخشند. برای مدل سازی چهار نوع سلول عقده ­ای غالب در شبکیه گربه، من میکرومدارهای لایه­ های داخلی و خارجی شبکیه را در یک تراشه سیلیکونی Visio ایجاد کردم. این تراشه، 104 x 96  گیرنده نوری دارد، 4 x 52 x 48  سلول عقده­ای دارد، اندازه قالب آن 9.25 x 9.67 mm2  در CMOS 5 ولتی 1.2 میکرومتری است و 11.5 میلی­وات را در 5 شلیک بر ثانیه در سلول عقده­ای مصرف می ­کند. Visio1 شامل مدارهای مد جریان زیرآستانه جدید است که بازخورد خودکار سلول افقی را مدل سازی می ­کنند تا پالایش فضایی را از کنترل بهره موضعی، و مدولاسیون بهره حلقه­ ای سلول آماکرین جدا کنند تا پالایش زمانی را با حرکت منطبق سازند. سلول ­های عقده­ ای مختلف به حرکت در توالی یک چهارم پاسخ می­ دهند، که شناسایی لبه­ های یک کنتراست یا کنتراست دیگر متحرک در یک جهت یا جهت دیگر را ممکن  می­ سازند. من نتایج را از یک سیستم حرکت دوبعدی چندتراشه ­ای ارائه می­ کنم که مدل واتسون و آهومادا برای حسگری حرکت بینایی انسان را اجرا می­ کند.

1-مقدمه

مسیرهای موازی در شبکیه

حضور مسیرهای بصری مخصوص تفکیک فضایی و زمانی – که  در نخستی­ ها، مسیرهای پاروسلولار و مگنوسلولار نامیده می­ شود - از نظر فیزیولوژیکی و از نظر آناتومی تایید شده است [1، 2، 3]. سلول­ های عصبی در این مسیرها، سیگنال­ ها را در فضا و زمان به اشتراک می­گذارند تا نوسانات کوانتومی را میانگین­ گیری کنند و سطح نویز را حفظ کنند تا تفکیک ضعیف در یک حوزه، با تفکیک قوی در حوزه دیگر جبران شود [4]. زمانی که شدت نور افت می ­کند، اشتراک­ گذاری در فواصل بزرگتر یا زمان­ های طولانی­ تر اتفاق می ­افتد تا نسبت سیگنال به نویز حفظ شود [5]...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید  


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پزشکی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی پزشکی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Neuromorphic systems
analog VLSI
mixed-mode design

ثبت سفارش جدید