Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم ارتباطات اجتماعی " با موضوع " ابزار های فریبکاری و کاربرد استراتژی در مورد ارتباطات بحرانی در رسانه های مکتوب " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ابزار های فریبکاری و کاربرد استراتژی در مورد ارتباطات بحرانی در رسانه های مکتوب
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia-Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2015
کد محصول
1012885
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
479 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مطالعه حاضر به دنبال شناسایی استراتژی های ارتباطی و ابزار های تدبیری است که سازمان ها در حوزه ارتباطات جمعی و در صورت مواجهه با یک مرحله بحرانی و برطرف سازی روابط مختل با عموم از طریق گونه های معین و نامعمولی از ارتباطات بحرانی، از آنها استفاده می کنند. مطالعه حاضر به بررسی محصول تبلیغاتی " دانستن همه چیز است" که توسط شرکت Gulf Oil در سال 1984 منتشر شد، پرداخته است.  این مطالعه نشان می دهد ابزار های تحلیل علائم رمزی و گفتاری، وقتی فرآیند های ارتباطی و حوزه استدلالی به واسطه این متون حاصل می آیند،  قادر به تفسیر محتوای متون رسانه ها هستند. به عنوان نتیجه گیری می توان گفت حوزه های استدلالی متفاوت و فرآیند های ارتباط متفاوت و زمینه هایی که محصولات رسانه ها وارد آنها می شوند، باعث ایجاد تفسیرات متفاوت و حتی مستثنی کننده استراتژی های تدبیر و دستکاری و ارتباطات سازمانی می شود.

-1مقدمه

 اهداف پژوهشی

هدف اصلی مطالعه حاضر بررسی نسخه چاپ شده سیاه و سفید متن تبلیغاتی "دانستن، همه چیز است" می باشد که در مطالعه تخصصی Haeaway که در جریان مطالعات فرهنگی اخیر منتشر شده است،  به صورت مصور و توضیحی چاپ شده است (گراسبرگ، نلسون و تریچلر، 1992). این متن، که از پتانسیل بالایی برای ارتباط رمزی و استدلالی برخوردار است، به عنوان یک محصول تبلیغاتی عادی ارائه شده است. به بیان بهتر، این متن باید تحت محیط های ارتباطی مختلفی قرار بگیرد. فرآیند مورد نظر، یک محیط ارتباطی تعاملی است که حامل یک متن تبلیغاتی است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده علوم ارتباطات اجتماعی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





sign text
advertising text
communication media
analysis of advertising text

ثبت سفارش جدید