Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " آنالیز فرآیند تخمیر اسید L-گلوتامیک با استفاده از یک مدل شبیه سازی متابولیسم پویا Escherichia coli " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آنالیز فرآیند تخمیر اسید L-گلوتامیک با استفاده از یک مدل شبیه سازی متابولیسم پویا Escherichia coli
نویسنده/ناشر/نام مجله :
BMC systems biology
سال انتشار
2013
کد محصول
1012942
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

سابقه و هدف: شناخت فرایند تخمیر اسید آمینه به عنوان یک سیستم جامع، یک کار چالش برانگیز است. پیش از این، ما یک مدل شبیه سازی پویا مبتنی بر مقالات گنجانده ایم که شامل تنظیم رونویسی، رونوشت، برگردان و واکنش های آنزیمی مربوط به گلیکولیز، مسیر پنتوز فسفات، چرخه تریکاربوکیلیک اسید (TCA) و مسیر آناپلیروسیک Escherichia coli است. در طی شبیه سازی، رشد سلولی به عنوان مثال برای تولید پروتئین رشد آزمایش سلولی از کشت فریبنده در مخمرهای جاروبی تعریف شد. با این حال، برای تایید مناسب بودن بیولوژیکی مدل ما، آنالیز حساسیت و اعتبار سنجی تجربی مورد نیاز بود.

یافته ها: ما یک شبیه سازی تخمک تخمیر اسید L-گلوتامیک با حذف sucAB، یک ژن کدبندی α-کتوگلوترات دهیدروژناز ساختیم. سپس تجزیه و تحلیل حساسیت سیستماتیک برای تولید اسید L-گلوتامیک انجام شد؛ نتایج حاصل از این فرآیند با داده های تجربی قبلی مربوط به تخمیر اسید L-گلوتامیک مطابقت داشت. علاوه بر این، ما امکان پیش بینی احتمال وجود تجمع 3-فسفو گلیسیرات در سلول را در تنظیم فلاکس کربن به چرخه TCA و افزایش تولید اسید L-گلوتامیک از طریق تخمیر فراهم کردیم. ما این فرضیه را با استفاده از یک آزمایش تخمیری که شامل یک مدل تولید اسید تولید کننده اسید L-گلوتامیک ، E.coli MG1655 ΔsucA معتبر ساختیم که در آن ژن فسفوگلیسرات کیناز به منظور تجمع 3-فسفو گلیسیرات تقویت شده است. افزایش مشاهده شده در تولید اسید L-گلوتامیک، قدرت پیش بینی کننده معنی دار زیست شناختی مدل شبیه سازی پویایی متابولیسم را تایید کرد.

 نتیجه گیری: در این مطالعه، مشخص شد که شبیه سازی دینامیکی با استفاده از یک مدل مبتنی بر مقالات، برای تشخیص مکانیزم های دقیق در فرآیند های تخمیر داخل سلول مفید است. آنالیز حساسیت کامل تر، شناسایی عوامل جدید درگیر در تنظیم متابولیسم تخمیر آمینو اسید را تسهیل می کند.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید