Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسي شيمی " با موضوع " اثر تیمار اولتراسوند بر اندازه ذرات و وزن مولکولی پروتئین آب پنیر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثر تیمار اولتراسوند بر اندازه ذرات و وزن مولکولی پروتئین آب پنیر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Food Engineering
سال انتشار
2014
کد محصول
1012958
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف از این مطالعه، مشاهده اثر اولتراسوند بر اندازه ذرات و وزن مولکولی پروتئین آب پنیر بود. در این کار امواج اولتراسوند با شدت بالا (پروب 20 کیلو هرتز و حمام 40kHz) استفاده شده است. سوسپانسیون های مدل پروتئین 10 درصد وزنی از پروتئین آب پنیر (WPI) ایزوله شدند و کنسانتره پروتئین آب پنیر (WPC-60) با پروب اولتراسوند (20 کیلو هرتز به مدت 15 و 30 دقیقه) و حمام اولتراسوند (40 کیلو هرتز به مدت 15 و 30 دقیقه) تیمار شدند. نتایج توزیع اندازه ذرات نشان داده است که، پس از تیمار با یک پروب اولتراسوند 20 کیلو هرتز، اولتراسوند باعث کاهش اندازه ذرات، توزیع باریک آن ها، و به طور قابل توجهی افزایش سطح آزاد خاص در تمام نمونه ها شده است. پس از تیمار با حمام التراسونیک 40 کیلو هرتزی، کاهش قابل توجهی در اندازه ذرات وجود دارد. پس از تیمار با پروب 20 کیلو هرتزی کاهش معنی داری در وزن مولکولی و جداسازی پروتئین وجود دارد. تیمار حمام التراسونیک با اولتراسوند 40 کیلو هرتزی تغییرات قابل توجهی در ترکیب وزن مولکولی بخش های پروتئین نشان داد. تیمار طولانی مدت WPI با حمام التراسونیک 40 کیلو هرتزی، شکل گیری مصالح مولکول ها را تشویق می کند.

1- مقدمه

فرکانس صوت عمدتا می تواند به دو فیلد طبقه بندی شود اولتراسوند تشخیصی فرکانس بالا با انرژی ‏کم در محدوده مگاهرتز و اولتراسوند قدرت فرکانس پایین ‏با انرژی بالا در محدوده کیلو هرتز. اولتراسوند فرکانس بالا معمولا به عنوان یک روش تحلیلی برای تضمین کیفیت، کنترل فرآیند و بازرسی غیر مخرب استفاده می شود که برای تعیین خواص مواد غذایی، برای اندازه گیری سرعت جریان، به منظور بازرسی بسته های مواد غذایی، و غیره اعمال شده است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسي شيمی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسي شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Ultrasound treatment
Particle size
Molecular weight
Whey proteins

ثبت سفارش جدید