Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " تربيت بدنی و علوم ورزشی " با موضوع " معادل‌های سوخت و سازی پیاده‌روی یک مایل افراد مسن، مفاهیمی برای ارتقای سلامتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
معادل‌های سوخت و سازی پیاده‌روی یک مایل افراد مسن، مفاهیمی برای ارتقای سلامتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Health Promotion Perspectives
سال انتشار
2017
کد محصول
1013078
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
838 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

زمینه: دستورالعمل‌های تمرینی پیرامون افراد مسن در خصوص شدت پیاده‌روی ممکن است نتیجه‌گیری مناسبی را از شدت فعالیت موردنیاز برای کسب دستاوردهای سلامتی فراهم نکند. در این پژوهش معادل‌های سوخت و سازی یا متابولیک (مت) طی پیاده‌روی یک مایل با استفاده از مقادیر ثابت و پیش‌بینی‌شده معادل استراحتی در افراد مسن ثبت شد تا جهت ایجاد دستورالعمل‌های پیاده‌روی برای ارتقاء و مشارکت در سلامتی این افراد به کار گرفته شود.

روش‌ها: در یک پژوهش مقطعی، شرکت‌کنندگان (15 مرد و 10 زن) به میزان یک مایل بر روی زمین سالن سرپوشیده با کف‌پوش چوب، پیاده‌روی نمودند، درحالی‌که از Cosmed K4b2 جهت اندازه‌گیری هزینه انرژی آن‌ها استفاده می‌شد. مقادیر ثابت و پیش‌بینی‌شده برای معادل‌های سوخت و سازی استراحتی جهت محاسبه تعداد پیاده‌روی‌های یک مایلی که به میزان 450 تا 750 مت دقیقه در هفته رسیده باشند، مورداستفاده بودند.

نتایج: شرکت‌کنندگان در هر دو روش معادل سوخت و سازی بالاتر از 3 داشتند که در این بین به ترتیب 29 و 64 درصد از شرکت‌کنندگان معادل سوخت‌وسازی (مت) بالاتر از 6 را برای مقادیر ثابت و پیش‌بینی‌شده نشان دادند. میانگین ± انحراف معیار مقادیر مت پیاده‌روی یک مایل با استفاده از مقادیر مت استراحتی ثابت و پیش‌بینی‌شده 1±6 و 1±7 بوده و برای مردان (ثابت: 1±6 مت؛ پیش‌بینی‌شده: 1±7 مت) و زنان (ثابت: 1±5 مت؛ پیش‌بینی‌شده: 1±6 مت) مشابه بود (سطح معنی‌داری کمتر از 0.05).

نتیجه‌گیری: افراد مسنی که پیاده‌روی یک مایل را با سرعتی ثابت و سریع در دستور کار خود قرار می‌دهند، حداقل شدت موردنیاز برای فعالیت جسمانی و دستورالعمل‌های سلامت عمومی را محقق می‌سازند. متخصصین عرصه سلامت که به مدیریت تمرین می‌پردازند می‌توانند بزرگ‌سالان پا به سن گذاشته را جهت انجام 6 تا 9 پیاده‌روی یک مایلی در هفته، جهت کسب منافع سلامتی، تشویق کنند.

1-مقدمه

 توصیه‌های ارتقای سلامتی پیشنهاد می‌دهند که بزرگ‌سالان سالم از میزان دست‌کم 150 دقیقه فعالیت در هفته با شدت متوسط که شامل وهله‌های ورزشی به مقدار حداقل 10 دقیقه باشد، جهت کاهش خطر بیماری‌های مزمن و نگهداری کیفیت زندگی سود می‌برند (1 و 2). پیاده‌روی یک نوع رایج فعالیت جسمانی است و برای تمامی گروه‌های سنی مناسب می‌باشد (3). به‌هرحال، به‌طورکلی این امکان میسر نیست که با توجه به دستورالعمل‌های مرتبط با شدت تمرین، بتوان میزان شدت موردنیاز برای افراد مسن را استنباط نمود (4). معادل سوخت و سازی (مت)، روشی برای تخمین هزینه انرژی در زمان فعالیت جسمانی است که در زمان تجویز تمرین مورداستفاده می‌باشد. یک - مت نشان‌دهنده هزینه انرژی در حالتی است که فرد ساکت نشسته است و همان‌طور که توسط جت و همکاران گزارش شده برابر با 3.5 میلی‌لیتر بر کیلوگرم در دقیقه می‌باشد که اینجا به‌صورت روش 1 تعریف شده است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده تربيت بدنی و علوم ورزشی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





One-mile walk
Metabolic equivalent
Health promotion
Aging

ثبت سفارش جدید