Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " پیاده سازی و یکپارچه سازی سیستم ERP در یک شرکت جهانی به صورت یک تصمیم استراتژیک برای کارآفرینی پایدار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پیاده سازی و یکپارچه سازی سیستم ERP در یک شرکت جهانی به صورت یک تصمیم استراتژیک برای کارآفرینی پایدار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Sustainability
سال انتشار
2018
کد محصول
1013141
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
653 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله عوامل مرتبط با پیاده سازی و یکپارچه سازی سیستم ERP (برنامه ریزی منابع سازمانی) و تاثیر آن بر توسعه پایدار را در شرکت های جهانی مورد بررسی قرار می دهد. این مقاله یک مدل شناختی مبتنی بر چنین تاثیری را نشان و نمونه ای را در قالب مطالعه موردی از یک شرکت جهانی که در بورس اوراق بهادار NASDAQ ثبت شده بود، ارائه می دهد. اهداف اساسی و  استراتژیک هر سازمان عبارت است از: رشد و پایداری درازمدت. در یک محیط رقابتی رو به رشد، ضروری است که شرکت به طور موثر مدیریت شود. این را می توان با در نظر داشتن ساختار سازمانی و عملیات شرکت مبتنی بر سیستم ERP  به درستی تنظیم کرد. نتایج پژوهش با هدف ایجاد فرایند عمومی و عمیق پیاده سازی تدریجی سیستم ERP، به منظور ایجاد یک سازمان پیشرفته بوجود آمده است. مقاله بر توصیف پیاده سازی و یکپارچه سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی، در یک شرکت جهانی که در بورس اوراق بهادار NASDAQ ثبت شده است، متمرکز است. هدف مقاله بررسی و ارزیابی ارتباطات بین برنامه ریزی منابع سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری است. این فرآیند وقت گیر و پرهزینه است. برای دستیابی به هدف، مطالعه موردی به صورت یک بررسی تخصصی انجام شده است که این کار با هدف ارزیابی تاثیر یکپارچه سازی و پیاده سازی سیستم ERP در یک شرکت جهانی صورت گرفته است. این مطالعه شامل روش های تجزیه و تحلیل سیستمیک، روش بررسی جامعه شناختی کارشناسی، روش بازبینی کیفی و یک روش مبتنی بر یک مدل شناختی است. این نه تنها به مدیریت موثر شرکت های جهانی منجر می شود، بلکه به بررسی و مقایسه شاخص های عملکرد کلیدی و امتیاز خالص ارتقا دهنده شبکه را در هر کشور با استفاده از پارامترهای مشابه می پردازد. پیاده سازی یک سیستم برنامه ریزی منابع سازمان یکپارچه منجر به کاهش قابل توجه هزینه می شود و تاثیر مثبتی بر شاخص های مالی گزارش شده در بورس اوراق بهادار دارد. این مطالعه اهمیت پیاده سازی یک سیستم ERP موثر را برای توسعه سازمان ها پایدار دانست.

1-مقدمه

در سال های اخیر، انقلاب چهارم صنعتی، همچنین به نام "صنعت 4.0" بر اقتصاد و در نتیجه حاکمیت شرکت ها اثر گذاشته است. رشد بلندمدت و به حداکثر رساندن سهم بازار، اهداف اصلی برای همه شرکت ها است. مقاصد کارآفرینی، حالت ذهنی کارآفرینان را به سمت یک مفهوم تجاری هدایت می کند، و آن شکل و جهت سازمان را تعیین می کند [1]. با رشد جهانی شدن، رسیدن به این هدف به طور فزاینده ای دشوار شده است، زیرا تعداد محدودی از نقش افرینان پیشرو در بازارهای جهانی در هر بخش ظاهر می شوند. این تحقیق توسط زیزکا و همکاران انجام شده است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



customer relationship management system
enterprise resource planning system

ثبت سفارش جدید