Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " یکپارچه سازی مدیریت ریسک پروژه‏ های ساختمانی و مدیریت گروه های ذینفع: بررسی ادبیات نظام‏ مند و صورت جلسه ‏های تحقیق آینده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یکپارچه سازی مدیریت ریسک پروژه‏ های ساختمانی و مدیریت گروه های ذینفع: بررسی ادبیات نظام‏ مند و صورت جلسه ‏های تحقیق آینده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Project Management
سال انتشار
2018
کد محصول
1013213
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
32
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ما در این مقاله، یکپارچه ‏سازی مدیریت ریسک پروژه‏ های ساختمانی و گروه های ذینفع را مورد بررسی قرار می‏دهیم. نتایج به‏ دست آمده نشان می‏دهند که اجرای این فرایند امکان‏پذیر است و می‏تواند نقش مهمی را در افزایش اثربخشی مدیریت ریسک(آر.ام) و مدیریت گروه های ذینفع(اس.ام) ایفا نماید. در این تحقیق، از یک روش نظام‏مند برای بررسی پروژه ‏های ساختمانی که در آن مدیریت ریسک و مدیریت گروه های ذینفع نقش دارند، استفاده می‏شود. در نتیجه از طریق این روش ما توانستیم چهار حالت پیوندی را بین مدیریت ریسک و گروه های ذینفع شناسایی نماییم. علاوه برآن، ما دستوال عمل هایی را مطرح می‏کنیم که موجب یکپارچگی مدیریت ریسک و گروه های ذینفع و همچنین دستیابی به مزیتهای فرایند مدیریت و نتایج مدیریت ریسک و گروه های ذینفع خواهند شد. این رابطها و دستورال عمل ها از طریق تجزیه و تحلیل باعث افزایش اثربخشی مدیریت ریسک و مدیریت گروه های ذینفع می‏گردند. سپس با استفاده از یک روش یکپارچه و کلی‏نگر، ریسکها و گروه های ذینفع مدیریت می‏شوند، در اینجا باید خاطر نشان ساخت که از روشهای سنتی در سطوح فردی استفاده نخواهد شد. یکپارچه ‏سازی مدریت ریسک و گروه های ذینفع معمولا با چالش هایی همراه است ولی می‏توان آن را به‏ عنوان یک روش جدید برای بهبود عملکرد پروژه در نظر گرفت که این تحقیق به صورت مفهومی امکان‏پذیری و مزایای آن را توجیه می‏نماید، این مسئله خود به مطالعات بیشتر در آینده نیاز دارد.

 1-مقدمه

« هیچ پروژه ساختمانی فاقد ریسک نیست» ( لاتام، 1994، صفحه 14). برای موفقیت پروژه ‏های ساختمانی باید ریسک به‏ صورت موثر مدیریت شود( چاپمن و وارد، 2004، دِیو و همکاران، 2016، زو و همکاران، 2007). پروژه ‏های ساختمانی به شکل مداوم با مسائل پیچیده مربوط به گروه های ذینفع روبرو می‏شوند که عبارتند از: تعارض در میان اعضای گروه پروژه از جمله مشتریان و پیمانکاران( هوانگ و نِگ، 2016، لِتیرانتا، 2014) و اعتراض طرف های خارجی مانند جامعه ‏ای که تحت تاثیر قرار گرفته است( مُک و همکاران، 2015، اُلاندر، 2007). فراتحلیل کاربردهای نظریه گروه های ذینفع در بافت پروژه نشان می‏دهد که مدیریت گروه های ذینفع برای پیاده سازی موفقیت ‏آمیز انواع مختلف پروژه‏ها امری حیاتی است، در این پروژه‏ها صنعت ساختمانی از اهمیت بالایی برخوردار است( آکترکامپ و وُس، 2008، لیتایو و همکاران، 2010). علیرغم اهمیت مدیریت ریسک و مدیریت گروه های ذینفع در پروژه ‏های ساختمانی، هنوز هم شکست های پروژه‏ای ناشی از مدیریت ضعیف در ریسک و گروه های ذینفع مشاهده می‏شود( فلایوبژرگ و همکاران، 2002، مُک و همکاران، 2015). بنابراین ما سعی می‏کنیم که بیشتر بر روی نظریه و شیوه ‏های کاری هر دو بخش مدیریت تمرکز نماییم....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Integrated management
Risk management
Stakeholder management
Construction project

ثبت سفارش جدید