Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسي شيمی " با موضوع " اندازه گیری تجربی تعادل فازی برای هیدرات های گازی مبرد و مدلسازی ترمودینامیکی توسط SRK، VPT و CPA EOS " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اندازه گیری تجربی تعادل فازی برای هیدرات های گازی مبرد و مدلسازی ترمودینامیکی توسط SRK، VPT و CPA EOS
نویسنده/ناشر/نام مجله :
J. Chem. Thermodynamics
سال انتشار
2011
کد محصول
1013299
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مطالعه، شرایط تعادلی سه فاز هیدرات-مایع-بخار (VLWH) از نظر آزمایشگاهی برای کلرودی فلوئورومتان و هیدرات های گازی 1،1،1،2-تترافلورواتان در محدوده دما از (278 تا 290) کلوین و (280 تا 285) کلوین، تحت فشار در محدوده (0.2 تا 0.8) MPa تعیین شد. سپس مدل های مختلف برای تخمین شرایط جداسازی هیدرات کلرودی فلوئورومتان، 1،1،1،2-تترافلوئورواتان و مبرد-1،1-دی فلوئوراتان ارائه شده است. برای مدل سازی فازهای بخار و مایع، معادلات حالت مکعبی ساده (SRK و VPT) و معادله حالت مکعبی- تجمعی (CPA) برای مدل سازی فازهای بخار و مایع استفاده شد، همچنین برای مدل سازی فاز هیدرات جامد، از مدل آماری وان دروالس-Platteeuw استفاده شد. در این مقاله، پارامترهای برهم کنش دوتایی قوانین اختلاط کلاسیک و اصلاح شده با استفاده از داده های تعادلی دو فازی (VLWH) بهینه شده است. پارامترهای پتانسیل Kihara در هر مبرد با استفاده از داده های تعادلی آزمایشگاهی (VLWH) و بر اساس طرح بهینه سازی با روش بهینه سازی Nelder Mead برآورد شد. توافق بین فشار تجربی و پیش بینی شده با استفاده از این مدل ها قابل قبول است. میانگین انحراف مدل های هیدرات کلرودی فلورو متان، 1،1،1،2-تترافلوئورواتان و 1،1-دی فلوئوراتان به ترتیب 3٪، 4.3٪ و 3.6٪ می باشد.

1-مقدمه

هیدراتهای کلاترات ترکیبات جامد بلوری هستند. این کریستال ها از مولکول های آب هیدروژنی (مولکول های میزبان) و برخی از گونه های دیگر گاز (مولکول مهمان) تشکیل شده اند. مولکول های آب یک ساختار قفس مانند را در شرایط فشار بالا و دمای پایین تشکیل می دهند. مولکول های مهمان مانند متان، اتان و دیگر هیدروکربن ها در شبکه به دام افتاده و ساختار را تثبیت می کنند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسي شيمی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسي شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Kihara potential
CPA

ثبت سفارش جدید