Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " مدیریت سرمایه اجتماعی و تنوع سازی برای عملکرد سازمان های عمومی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت سرمایه اجتماعی و تنوع سازی برای عملکرد سازمان های عمومی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Public Administration
سال انتشار
2016
کد محصول
1013430
تعداد صفحات انگليسی
21
تعداد صفحات فارسی
35
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
917 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مدیرانی که نگران عملکرد سازمان شان هستند از منابع سرمایه انسانی، اجتماعی، اداری موجود بهره خواهند برد.  با این حال، نظریه های موجود و شواهد تجربی ترکیبی، اثر سرمایه اجتماعی بر عملکرد را به صورت مبهم و نامشخص باقی گذاشته اند. ممکن است منافع ناشی از این هنجارهای بده بستان، مشارکت ، شبکه و اعتماد به طور نامتناسبی تنها به برخی از مشتریان آنها سود برسانند و منجر به ناهمگونی هایی در نتایج به دست آمده در میان مشتریان مختلف گردد. استدلال ما این است که در چنین زمینه هایی،  مدیریت سیاست هایی برای مقابله با این ناهمگونی ها اتخاذ می کند. در واقع،  شواهد تجربی که ما از مدیریت آموزش عمومی به دست آورده ایم از این انتظار حمایت می کنند که  یک تعهد نهادی به تنوع یا گوناگونی، اثرات ناهمگون سرمایه اجتماعی بر عملکرد سازمانی را به طور موفقیت آمیزی کاهش می دهد. این یافته ها دارای کاربردهای مهمی برای مدیریت عمومی و عدالت در نتایج سیاست عمومی  است و ممکن است ارتباط خاصی بر مدیریت نتایج مبتنی بر تولید مشترک داشته باشد.

1-مقدمه

اگرچه متون نظری زیادی برای مطالعه سرمایه اجتماعی ارائه شده است که  ارتباط بین جوامع را بررسی میکنند، اما درباره اثرات سرمایه اجتماعی بر سازمان های عمومی و مدیریت آنها تحقیقات کمی انجام شده است(به استثنای کارهای تیسای و قوشال 1998 و ...). درک مدیریت موفقیت آمیز  سرمایه اجتماعی می تواند کاربردها و نتایج مهمی برای  مدیریت عمومی داشته باشد، زیرا این درک می تواند  اثربخشی و کارایی اجرای برنامه های عمومی را از طریق  شبکه هایی که از قبل به وجود آمده اند و هماهنگی میان جوامع، تسهیل بخشد(پوتنام 1993)…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Managing social capital
public organizations

ثبت سفارش جدید