Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " RNA های غیر کدکننده ی طویل به عنوان تنظیم کننده های کلیدی بیماری های قلبی عروقی عمل می کنند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
RNA های غیر کدکننده ی طویل به عنوان تنظیم کننده های کلیدی بیماری های قلبی عروقی عمل می کنند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Circulation Journal
سال انتشار
2018
کد محصول
1013499
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

  ژن­ های کدکننده­ ی پروتئین کمتر از 1 درصد از کل ژنوم را تشکیل می­دهند. با این حال، پیشرفت­ های صورت گرفته در توالی ­یابی RNA و آنالیز گسترده­ ی ژنوم نشان داده است که بیشترین بخش ژنوم قادر به رونویسی است. علاوه بر این، مطالعات اخیر نشان داده­ اند RNA های غیر کدکننده­ ی طویل (lncRNAs)، تنظیم‌کننده‌های حیاتی بیان ژن و اپی ژنتیک در شرایط فیزیولوژیک و بیماری هستند. چندین lncRNAs از نظر عملکردی در بیماری­ های قلبی عروقی درگیر هستند و ممکن است اهداف درمانی بالقوه باشند. در اینجا، ما با تمرکز بر روی تکوین قلب، هایپرتروفی، نارسایی قلبی و آترواسکلروز، استراتژی­ های فعلی را برای کشف lncRNA های عملکردی و lncRNA هایی که اخیرا در حوزه­ ی قلب و عروق کشف شده ­اند؛ بررسی می­کنیم. ما همچنین در مورد پتانسیل­ های درمانی RNA های سنتزی برای تنظیم این lncRNA ها و مسیرهای آینده در این زمینه ­ی تحقیقاتی بحث می­کنیم.

1-مقدمه

پیشرفت­ های اخیر در روش ­های توالی­ یابی RNA همراه با فناوری بیوانفورماتیک امکان شناسایی تمام رونوشت‌های RNA را فراهم کرده ­اند. کشف انواع مختلف RNA های غیر کد کننده­ ی پروتئین (ncRNAs) سطح دانش ما را در حوزه ­ی زیست­ شناسی مولکولی گسترش داده است. هزاران ncRNA را بر اساس طول آنها به دو دسته تقسیم کرده ­اند: ncRNA های کوچک با طول 200 نوکلئوتید و RNA های غیر کدکننده ­ی طویل (lncRNAs) با طول بیشتر از 200 نوکلئوتید. عملکرد میکرو RNA ها (miRNAs) که فراوان­ترین کلاس ncRNA های کوچک هستند؛ به خوبی مستند شده­ است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید