Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " شناسایی پارامترهای مدل ساختاری پلاستیسیته بتن آسیب دیده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شناسایی پارامترهای مدل ساختاری پلاستیسیته بتن آسیب دیده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Foundations of Civil and Environmental Engineering
سال انتشار
2005
کد محصول
1013506
تعداد صفحات انگليسی
17
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله یک روش و الزامات شناسایی پارامترهای مواد برای مدل ساختاری پلاستیسیته بتن آسیب دیده ارائه شده است. تست‌های آزمایشگاهی که برای شناسایی پارامترهای تشکیل دهنده این مدل لازم هستند نیز ارائه شده‌اند. دو برنامه کاربردی استاندارد نشان داده شده‌اند که آزمون مدل ساختاری بتن می‌باشند. اولین برنامه، تحلیل خمشی نمونه تیرهای بتنی سه نقطه تک لبه بریده (یک شکاف) است. برنامه دوم، نمونه تیرهای بتنی چهار نقطه خمشی تک شکاف را تحت بارگذاری استاتیکی ارائه می‌دهد.

در نتیجه گیری، مقایسه الگوهای ترک در آزمایش‌های عددی و آزمایشگاهی [2،9] ارائه شده و مورد بحث قرار گرفتند.

1-مقدمه

شناسایی پارامترهای رفتاری که توصیف کننده ویژگی‌های مواد باشند، اساسی است. استراتژی عددی برای حل هر مسئله مقدار مرزی (BVP) با محل شکستگی باید یک مدل‌سازی ساختاری پیچیده را در نظر بگیرد. اگر مصالح سازه‌ای مانند بتن در نظر گرفته شود، شناسایی تعداد زیادی از پارامترها لازم است. نماد بتن به منزله یک طیف گسترده‌ای از مواد است که ویژگی‌ها از نظر کمی و کیفی برای تست‌های معمولی (فشار و کشش) متفاوت هستند. به تازگی، مدل‌سازی شکست و گسیختگی تبدیل به یکی از مسائل اساسی در مکانیک سازه به ویژه در سازه‌های بتنی شده است. در این مقاله، یک متغیر عددی برای مدل‌سازی شکست (در فشار و کشش) استفاده می‌شود. اصلی‌ترین کار در توصیف شکست، شناختن الگوهای ترک است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Concrete Damage Plasticity (CDP)
indentification of parameters
failure and fracture of concrete

ثبت سفارش جدید