Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " مدل ساخت و ساز مبتنی بر شبکه اجتماعی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل ساخت و ساز مبتنی بر شبکه اجتماعی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Construction Engineering and Management
سال انتشار
2008
کد محصول
1013546
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
997 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

پروژه های مهندسی و اجرایی به دو اصل اساسی وابسته هستند: (1) توانایی برنامه ریزی و مدیریت بخش های فنی پروژه از قبیل وظایف و منابع؛ و (2) توانایی دست اندر کاران پروژه برای تبدیل عملی به یک تیم با عملکرد بالا. صنعت ساختمان در گذشته به میزان زیادی به بهینه سازی فرایندهای مدیریت پروژه در ارتباط با اصل اول توجه ویژه داشته است. در اثر این توجه، سازمان ها به توانایی توسعه طرح های بهینه، تخصیص کارآمد منابع و بهره گیری از وظایف کنترلی برای اطمینان از مطابقت پروژه با برنامه زمان بندی و چارچوب بودجه تمرکز کرده اند. این توجه مهندسی، با وجود اثر بخش بودن، به تضعیف نتایج منجر شده است. رویکرد مهندسی در مدیریت پروژه مشخصاً از درک اهمیت و جایگاه دست اندر کاران در موفقیت پروژه نهایی غافل مانده است. این رویکرد مهندسی در عوض موافق توسعه طرح های بهینه به منزله مسیری جهت مدیریت کارآمد پروژه بوده است. در این مقاله، رویکرد مهندسی در موفقیت پروژه مورد بازنگری قرار می گیرد تا بر این امر مجدداً تأکید داشته باشد که تیم های دارای کارایی بالا از طریق درک اهمیت شبکه پروژه باید گسترش یابند. این درک در مدل شبکه اجتماعی ساخت و ساز شکل می گیرد که مفاهیم کلاسیک مدیریت پروژه را با متغیرهای علوم اجتماعی تلفیق می کند تا تمرکز بر اشتراک دانش را به عنوان مبنایی برای دستیابی به تیم های با کارایی بالا و نیز به نتایج پروژه ارتقا دهد.

1-مقدمه

نتایج حاصل از تیم های با کارایی بالا فراتر از انتظارات پروژه بوده و اغلب نشان دهنده رویکردهای ابتکاری و یا منحصر بفرد در چارچوب یک راهکار نهایی می باشند. این تیم ها با ترکیب نقاط قوت و اطلاعات فردی، انتظارات معمول را به چالش می کشند تا راهکار هایی ایجاد کنند که فراتر از قابلیت های هر یک از اعضای تیم باشد. این تیم های با عملکرد بالا بجای تمرکز بر تأمین معیارهای مورد پذیرش تیم های قبلی پروژه، به نحوه پیشی گرفتن از معیارهای مرسوم توجه ویژه دارند. این مفهوم کارایی بالا در صنایع مختلف از جمله بهداشت و درمان و نیز حمل و نقل به اثبات رسیده و به طور منظم اجرا شده است....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Social factors
Construction management
Communication

ثبت سفارش جدید