Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " تحلیل مودال دیوار برشی با اجزاء محدود مختلف و اعتبار سنجی آن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل مودال دیوار برشی با اجزاء محدود مختلف و اعتبار سنجی آن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Engineering Research and Applications
سال انتشار
2014
کد محصول
1013570
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
653 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

دیوارهای برشی سازه هایی با هدف مقاومت در برابر زمین لرزه هستند تا حدی که دیوارهای برشی بتنی و فولادی در ساختمان های چند طبقه برای کاهش اثرات (پاسخ های سازه از لحاظ پارامترهای حرکتی ماننده جابجایی، سرعت و غیره) در بسیاری از نقاط دنیا ساخته می شوند. مثال های متعددی از تحلیل مدل اجزاء محدود دیوارهای برشی در مقالات ذکر شده است. اما، بسیاری از آنها به علت محدودیت های نرم افزاری و شکل های ضعیف اجزاء، به پیش بینی شکل های مدال آزمایشی دیوارهای محدود نپرداخته اند. استفاده از اجزاء بیشتر ریز شده و مرتبه بالاتر و برخی تیمارهای خاص، به عنوان راه حل های ممکن برای نزدیک کردن تحلیل مودال به نتایج آزمایشی و برخی از مطالعات موردی پیشنهاد می شود. تلاش برای این جهت گیری با استفاده از نرم افزار ANSYS هدف اصلی این پایان نامه می باشد. هدف دیگر این پایان نامه، بررسی استفاده از روش اجزاء محدود برای تحلیل دیوار برشی بتن مسلح و ارزیابی میزان همگرایی اجزاء می باشد.

1-مقدمه

دیوارهای برشی بتن مسلح (R/C) معمولاً به عنوان سیستم مقاوم در برابر بار جانبی سازه ها در مناطق با ریسک لرزه ای بالا مورد استفاده قرار می گیرند. دیوارهای برشی کاربرد وسیعی در ساختمان های بلند و متوسط دارند، زیرا این دیوارها در ایجاد مقاومت و سفتی درمقابل بارهای جانبی وارده توسط باد و یا زمین لرزه، بسیار مؤثر می باشند. این دیوارها همچنین تورق کافی و کنترل جابجایی جانبی بسیار مناسب فراهم می آورند که از گسیختگی شکننده نامطلوب درمقابل بارهای جانبی قوی بخصوص حین زمین لرزه جلوگیری می نمایند…

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید  .


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




h-Refinement
L2 Error norm
Modal Analysis

ثبت سفارش جدید