Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " ظهور سیاست کارآفرینانه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ظهور سیاست کارآفرینانه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Emergence of Entrepreneurship Policy
سال انتشار
2003
کد محصول
1013852
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
209 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

از دهه 1980، بسیاری سازمان های نظارتی، یا کوچک سازی شده یا تعطیل شدند و خیل عظیم شرکت های دولتی، به بخش خصوصی واگذار شد. برخی محققان، این روند را نشانه پسروی دخالت های دولتی تلقی نمودند. البته ما اعتقاد داریم که خط مشی دولتی در جهت کسب وکار، متحمل یک تغییر عمیق و نه عقب نشینی شده است. بطور خاص، یک مجموعه جدید از خط مشی های طراحی شده برای ارتقای فعالیت کارافرینانه مطرح شد که می توان گفت بیشتر بر توانمندسازی شرکت های تازه تاسیس و بقای شرکت های کارافرینانه تمرکز دارد تا محدود سازی شرکت های موجود. 

1-مقدمه

مداخلات دولت تبدیل به یک واقعیت ثابت شده که شکل دهنده محیط کسب وکار در سراسر تاریخچه ایالات متحده است. از دهه 1800، خط مشی عمومی در باره کسب وکار ها، معطوف به بهره برداری از قدرت بازار سازمان های بزرگ از طریق ابزارهای خط مشی سه گانه شامل مقررات، ضدتراست و ماکلیت دولتی بود. البته دهه 1980، طلیعه کوچک سازی یا تعطیلی بسیاری سازمان های نظارتی شامل هیات فضای شهری، کمیسیون تجارت بین ایالتی، و کمیسیون تجارت فدرال بود....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


سیاست کارآفرینانه

ثبت سفارش جدید