Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " کسب و کار الکترونیک با استفاده از ادغام و جهانی سازی مدیریت زنجیره تامین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کسب و کار الکترونیک با استفاده از ادغام و جهانی سازی مدیریت زنجیره تامین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Int. J Sup. Chain. Mgt
سال انتشار
2018
کد محصول
1013889
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
6
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
105 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

از تامین‌کنندگان از طریق مونتاژ و پخش خریدار، مدیریت زنجیره تامین (SCM) به اجتناب از اداره مواد می‌پردازد و با استفاده از داده‌ها به پشتیبانی از شبکه تولید می‌پردازد. SCM با مدیریت سر و کار دارد و جریان‌های اقلام را تغییر می‌دهد به عبارتی دیگر به مراقبت از مرجوعات مشتری و استقاده مجدد از اقلام دور انداخته شده می‌پردازد. SCM عمدتا با موجودی‌ سر و کار دارد و به مدیریت موجودی کالا در نواحی مختلفی می‌پردازد که این نواحی باید به شکلی مرتب هماهنگ شوند و برای شرکت‌های مختلف به هماهنگی مواد خام، تراکنش‌های مالی و داده‌ها می‌پردازد. بنا به دلایل مختلفی SCM در طی سال‌ها هواداران زیادی پیدا کرده است. حرکتی که توسط یک فرد انجام می‌شود می‌تواند تاثیر بالایی در SCM داشته باشد که این موضوع برای مدیران حوزه کسب و کار به خوبی شناخته شده است. از موجودی به شبکه‌های رقابتی، رقابت شرکت‌ها با یکدیگر با ایجاد هم چشمی ایجاد شده است. برای توسعه، شرکت‌ها ضایعات را تخریب می‌کنند و با ارائه‌دهندگان و مشتریان برای خدماتی بهتر هماهنگ می‌شوند.

1-مقدمه

این پدیده با نام اثر شلاق چرمی دارای علل بسیاری است. در برخی مواقع، توسط شبکه موجودی برآوردی در انزوا آورده می‌شود، همانطور که در گذشته به تصویر کشیده شده است. مرتب‌سازی تجمعی می‌تواند به همین ترتیب حرکت گلوله برفی‌وار را نیز تغییر دهد زیرا محبوبیت تغییرات در خوشه‌هایی گسترده پوشش یافته است که این موضوع در [1] ارائه شده است. برخی از این اقدامات ممکن است توسط تلاش‌های تبلیغاتی سازمانی تشدید شود. به عنوان مثال، در صنعت نیازهای اساسی، ترقی قیمت‌ها موجب ایجاد زنجیره‌های نیاز اساسی برای ثبت درخواست‌هایی قابل توجه می‌شود که آنها را پیش‌خرید می‌نامیم. این دست‌اندازهای مطلوب پس از تورم در شبکه فروشگاه، باعث کمبود در بالادست می‌شود و در عین حال نیز باعث کاهش قدرت مراکز توزیع پایین دست می‌شود....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Supply Chain Management (SCM)
production network
raw materials

ثبت سفارش جدید