Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پزشکی " با موضوع " کنترل مستقیم عضلات فلج توسط نورون های قشری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل مستقیم عضلات فلج توسط نورون های قشری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
NATURE
سال انتشار
2008
کد محصول
1013923
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
937 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

یکی از درمان های بالقوه برای فلج ناشی از آسیب طناب نخاعی عبارت است از ارسال سیگنال های کنترلی از مغز در نزدیکی بخش آسیب دیده از طریق ارتباطات مصنوعی. این سیگنال ها می توانند تحریک الکتریکی عضلات را کنترل کنند و در نتیجه حرکت ارادی به اندام های فلج بازمی گردد [1-3]. در آزمايشات جداگانۀ قبلي، فعاليت نورون هاي قشر حرکتیِ مربوط به حرکات واقعي یا تخیلی براي کنترل مکان‌نمای کامپیوتر و بازوهاي رباتيک مورد استفاده قرار گرفته اند [4-10] و عضلات فلج از طریق تحريک الکتريکي کارکردی فعال شده اند [11-13]. در اینجا نشان می دهیم که میمون های ماکاک دم‌خوکی جنوبی با استفاده از فعالیت نورون ها در قشر حرکتی می توانند مستقیما تحریک عضلات را کنترل کنند و در نتیجه حرکات هدفمند را دوباره به بازوی فلج موقت بازگردانند. علاوه بر این، نورون ها می توانند تحریک کارکردی را بدون در نظر گرفتن هر گونه ارتباط قبلی با حرکت به همان خوبی کنترل کنند، این یافته می تواند منبع سیگنال های کنترلی برای رابط های مغز و ماشین را به طور قابل توجهی گسترش دهد. میمون ها یاد گرفتند که از این ارتباطات مصنوعی بین سلول های قشری و عضلات برای ایجاد گشتاور دو طرفه در مچ دست استفاده کنند و همزمان چندین جفت نورون-عضله را کنترل کردند. این تبدیلات مستقیم از فعالیت قشری به تحریک عضلانی می توانند توسط مدار الکترونیکی مستقلی انجام شوند و یک اندام مصنوعی عصبی نسبتا طبیعی ایجاد کنند. این نتایج برای اولین بار اثبات می کنند که ارتباطات مصنوعی مستقیم بین سلول های قشری و عضلات می توانند مسیرهای فیزیولوژیکی منقطع را تصحیح کنند و کنترل ارادی حرکت را به اندام های فلج بازگردانند.

1-مقدمه

آسیب طناب نخاعی، مسیرهای عصبی بین مغز و اندام ها را مختل می کند اما کاری به قشر حرکتی و عضلات ندارد. مطالعات اخیر نشان داده اند که بیماران مبتلا به فلچ چهاراندام می توانند فعالیت نورون ها در ناحیۀ دست قشر حرکتی را حتی چند سال پس از ابتلا به فلج تعدیل کنند [6] و میمون ها می توانند از فعالیت قشری برای کنترل بازوی رباتیک به منظور دستیابی به اهداف استفاده کنند [4] و غذا بخورند....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پزشکی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید