Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " لیراگلوتاید: یک اینکرتین تقلیدی با مصرف یکبار در روز برای درمان دیابت نوع 2 " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
لیراگلوتاید: یک اینکرتین تقلیدی با مصرف یکبار در روز برای درمان دیابت نوع 2
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Annals of Pharmacotherapy
سال انتشار
2009
کد محصول
1013926
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
555 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف: بررسی فارماکولوژی، فارماکوکینتیک، اثر بخشی و ایمنی لیراگلوتاید به عنوان آنالوگ 1 پپتید شبه گلوکاگون (GLP-1) برای درمان دیابت نوع 2 می­باشد. منابع داده: بررسی مدلاین (1966 تا مه 2009) مقالات انگلیسی با استفاده از اصطلاحات پپتید شبه گلوکاگون1 ، تقلیدی اینکرتین، NN2211 و لیراگلوتاید انجام شد. خلاصه مقالات ارائه شده در انجمن دیابت آمریکا و انجمن اروپایی برای جلسات سالانه تحقیق بر روی دیابت در سال 2006، سال 2007 و سال 2008 نیز برای داده های مربوطه بررسی شدند.انتخاب تحقیق و استخراج داده­ ها: مقالات مربوط به داروشناسی، فارماکوکینتیک، اثر بخشی و ایمنی لیراگلوتاید مورد بررسی قرار گرفت. ترکیب داده­ ها: لیراگلوتاید یک آنالوگ GLP-1 با خواص مناسب فارماکوکینتیک برای تجویز یک بار در روز می­ باشد. اطلاعات بدست آمده از آزمایش بالینی یک گروه بزرگ نشان داده که لیراگلوتاید زمانیکه به صورت تک دارو استفاده می­ شود تاثیر مهمی بر کاهش هموگلوبین A1c )  (A1C و کاهش وزن بدن دارد و داروی کم خطری برای درمان قند خون می­ باشد. داده­ های بدست آمده همچنین فواید درمان لیراگلوتاید بر روی حساسیت سلول بتا به گلوکز را حمایت کرده و داده­ های حیوانی و آزمایشگاهی مزایای بالقوه در توده سلول B و نوزایی با درمان لیراگلوتاید را نشان می­ دهد. لیراگلوتاید بصورت تک دارویی و یا ترکیب با متفورمین، گلایمپیراید و رزیگلیتازون برای درمان دیابت نوع 2 مورد مطالعه قرار گرفته است. علاوه بر این مقایسه اطلاعات بدست آمده با گلارژین انسولین و درمان اگزنتاید از  آزمایشات 3 فاز وجود دارد که اطلاعات بالینی ارزشمندی به پزشکان ارائه می ­دهد. به طور کلی مصرف لیراگلوتاید حسایتی نداشته و عوارض وابسته به دوز مانند تهوع، استفراغ و اسهال را که اغلب از عوارض جانبی آزمایشات بالینی هستند را نداشته است. نتیجه ­گیری: تجویز یکبار در روز لیراگلوتاید ممکن است مزیت درمانی بیشتری نسبت به تجویز دو بار در روز اگزنتاید با پیشرفت­ های مشابه در A1C و وزن بدن به طور مقایسه ­ای داشته باشد. مکانیسم وابسته به گلوکز ترشح انسولین با درمان آگونیست GLP-1 اهمیت بالینی بالقوه در تنظیم افزایش قند خون بعد از غذا  با حداقل خطر هیپوگلیسمی دارد.

1-مقدمه

در حال حاضر دیابت حدود 180 میلیون نفر در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده و پیش بینی شده این مقدار تا سال 2030 دو برابر شود(1). مراکز کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) شیوع دیابت را فقط در ایالات متحده آمریکا نزدیک به 24 میلیون نفر تخمین زده­ اند(2). در حال حاضر چندین شیوه درمانی برای درمان دیابت نوع 2 وجود دارد اما علی رغم استفاده از درمان ترکیبی با عوامل خوراکی هنوز بسیاری از بیماران درمان نمی ­شوند..

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




glucagon-like peptide 1 analog
incretin mimetic
liraglutide

ثبت سفارش جدید