Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " رفتار خوردگی خستگی ماده افزودنی مصنوعی آهن متخلخل زیست تخریب پذیر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رفتار خوردگی خستگی ماده افزودنی مصنوعی آهن متخلخل زیست تخریب پذیر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Corrosion Science
سال انتشار
2019
کد محصول
1014041
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
8 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

رفتار خوردگی خستگی ماده افزودنی آهن متخلخل برپایه سلول واحد الماس اولین بار برای درک پاسخ بارگذاری چرخه­ ای در یک محیط شبیه­ ساز فیزیولوژیکی مطالعه شد. مواد ارائه شده با مقاومت خستگی و استحکام خستگی 70% و 65% تنش تسلیم در هوا و r-SBF بودند که ناشی از تخریب آهسته و داکتیلیته عالی است. اگرچه بارگذاری چرخه­ای سرعت زیست تخریب­ پذیری را به ­ویژه در سطوح تنش بالا افزایش می­دهد. مشاهدات فوق­العاده استحکام خستگی، زیست تخریب­ پذیری کم، داکتیلیته بالا حاکی از اهمیت آهن متخلخل به عنوان ماده جایگزین استخوان و نویدبخش بودن آن می­باشد.

1-مقدمه

ماده افزودنی مصنوعی مواد متخلخل زیست خنثی همچون Ti، St.St.، آلیاژهای Co-Cr به عنوان مواد امیدوارکننده برای ایمپلنت­ های ارتوپدیک چندسالی مطالعه شد. مواد AM  احتمال بی­نظیری برای کنترل درست ساختار آزاد بیومتریال فراهم می­کرد که فرصت بی­نظیری می­داد که اجازه می­داد برای سازگاری خواص مکانیکی ساختار متخلخل که از استخوان انسانی تقلید کنند...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Additive manufacturing
Selective laser melting

ثبت سفارش جدید