Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " نگرش های ساختاری به انتقال الکترون در یک سیتوکروم اکسیداز نوع caa3 " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نگرش های ساختاری به انتقال الکترون در یک سیتوکروم اکسیداز نوع caa3
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Nature
سال انتشار
2012
کد محصول
1014108
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

سیتوکروم اکسیداز c عضوی از خانواده­ ی بزرگ اکسید از مس هِم (HCO) است. HCOها به ­عنوان آنزیم ­های انتهایی در زنجیره­ ی تنفسی پروکاریوت­ های هوازی و میتوکندریا عمل می کنند، که کاهش اکسیژن مولکولی را با پمپاژ پروتون تراغشایی جفت می­ نمایند. انتقال الکترون­ ها از سیتوکروم c به اکسیداز از طریق ارتباط گذرای دو پروتئین، برای کارکرد کامل آنزیم ضروری است. ورود و خروج الکترون از یک مکان یکسان در سیتوکروم c انجام می­ شود. در اینجا ما ساختار بلوری سیتوکروم اکسیداز نوع caa3 از باکتری ترموس ترموفیلوس را گزارش می­ دهیم، که داری یک دامنه ­ی سیتوکروم c است که از لحاظ کوالانسی محدود شده است. بلورها در یک مزوفاز دو پیوسته با استفاده از یک مونواسیل گریسرول زنجیره­-کوتاه ترکیبی به­ عنوان لیپید میزبان رشد یافته‌اند. از روی نقشه­ ی چگالی الکترون در تفکیک­ پذیری 2.36 آنگسترومی، یک زیرواحد غشایی کاملا جدید و یک فسفولیپید گلیکوگلیسرولی ذاتی که در مجموعه جاسازی شده است، شناسایی شد. برخلاف مکانیزم ­های قبلی انتقال الکترون که برای سیتوکروم c حل­شدنی، مشاهده شده بودند، این ساختار، معماریِ مجموعه ­ی انتقال الکترون را برای حوزه ­ی مرکب کوپردوکسین/سیتوکروم c آشکار می­ کند، که بر موقعیت‌های مختلف بر روی سیتوکروم c جهت ورود و خروج الکترون دلالت دارند. در این مقاله پشتیبانی از یک جایگزین برای مشخصه‌یابی گیت پروتون کلاسیکی این دسته از HCOها ارائه شده است.

1-مقدمه

اعضای خانواده­ ی HCO بر اساس الگوهای توالی و نگهداری (بقاء) گذرگاه پروتون D و K طبقه ­بندی شده­، و در سه دسته­ ی عمده نوع A، B و C قرار گرفته ­اند. HCOهای نوع A را می ­توان بر اساس واحد تکراری آمینو اسید در انتهای آب­گریز گذرگاه D، به دو زیر دسته تقسیم کرد (شکل مکمل 1). نوع A1 شامل یک باقی­مانده بسیار محافظت‌ شده­ ی گلوتامات (نمک اسید گلوتامیک) در واحد تکراری توالی  (XGHPEV ) است....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


caa3-type cytochrome oxidase

ثبت سفارش جدید