Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " روش طراحی ساختاری کم کربن در ساختمان های فوق بلند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش طراحی ساختاری کم کربن در ساختمان های فوق بلند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Advanced Materials Research
سال انتشار
2013
کد محصول
1014128
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در سال­ های اخیر، ساختمان­ های فوق ­بلند بسیاری در چین ساخته شده ­اند. مفهوم طراحی کم ­کربن، امروزه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. تحقیقات اندکی در زمینه ترکیب طراحی ساختاری ساختمان­ های فوق ­بلند و طراحی کم ­کربن مبتنی بر چرخه عمر وجود دارند. به علت مصرف انرژی و ماده بسیار زیاد، ساختمان­ های فوق ­بلند، تاثیر عظیمی بر محیط زیست دارند. در این مطالعه، یک مدل چرخه عمر جدید ابتکاری برای ارزیابی و بیشینه­ سازی هزینه محیطی چرخه عمر ساختمان­ های فوق ­بلند پیشنهاد می­ شود که در آن، توزیع فضایی مواد ساختمانی، در کنار بعد زمانی در نظر گرفته می­ شود. یک ساختمان فوق ­بلند مبنا، در این مطالعه برای نمایش­ کاربرد مدل چرخه عمر پیشنهادی جدید ایجاد می شود. بر اساس نتایج موردپژوهی، این نتیجه حاصل می­ شود که اگر روش طراحی ساختاری کم ­کربن را بتوان به کار برد، اختلاف زیادی در انتشار کربن ایجاد خواهد شد.

1-مقدمه

فهرست چرخه عمر (LCI) از چشم ­انداز انرژی و ماده، چرخه عمر یک ساختمان، شامل استخراج مواد خام، ساخت اجزا (و حمل و نقل)، ساخت ساختمان، عملیات، نگهداری و اقدامات پایان زندگی (تخریب، خاکچال، بازگردانی و استفاده مجدد) است.  یک مرز سیستم جدید «گهواره – گهواره – ورودی» ایجاد می­ شود. بسته به مرز سنتی «گهواره – دروازه» است که مرحله پایانی «گهواره – ورودی» در مرز جدید، انتشار­های مرتبط با حمل و نقل مواد بازیابی و عملکرد بازیابی را در خود دارد که از مزایای مواد قابل بازیابی و استفاده مجدد بهره می ­گیرد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Life cycle design
Low carbon
Super tall buildings

ثبت سفارش جدید