Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " شیوه های مدیریت پسماند در سایت های ساخت و ساز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شیوه های مدیریت پسماند در سایت های ساخت و ساز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
3rd International Project Management Conference
سال انتشار
2007
کد محصول
1014130
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
221 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

از دیدگاه سیاسی، دولت ها به اصول توسعه پایدار متعهد هستند. شیوه های مدیریت پسماند، توسعه پایدار را تقویت می کنند چون آنها به حفظ منابع و انرژی، کاهش هزینه، مطابقت با قوانین زیست محیطی، و غیره کمک می کنند.  بسیاری از شرکت های ساخت و ساز، تمایلی به اقدامات عملی کمینه سازی پسماند ندارند چون هزینه های اولیه می توانند ظاهرا صرفه جویی ها را جبران کنند. با این وجود این مقاله نشان می دهد طرف های اصلی درگیر در پروژه های ساختمانی، می توانند با پیاده سازی ابتکارات کمینه سازی پسماند، به صرفه جویی های مالی و مزایای محیطی نائل شوند در حالی که نادیده گرفتن کمینه سازی پسماند می تواند سود آنها را کاهش دهد، و به شیوه های مختلف، اغلب غیر مستقیم، هزینه هایی را بر آنها تحمیل کند. اهداف این مقاله، نشان دادن مزایای شیوه های مدیریت پسماند؛ و ارائه اصول اساسی آن و برخی از دستورالعمل های عملی برای استفاده در صنعت ساخت و ساز هستند. نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که مهم ترین گام در مدیریت پسماند، کاهش مواد زائد از طریق استفاده مجدد، بازیافت، کمپوست، سوزاندن و دفن آن است. علاوه بر این، مسئولیت پذیری تمام سطوح شرکت، به ویژه در بالاترین سطح، آموزش و آگاهی، برای موفق بودن، ضروری هستند.

1-مقدمه

از دید سیاسی، دولت ها باید به اصول توسعه پایدار متعهد باشند. اگرچه این پیام پس از سال ها استفاده، تضعیف شده است باید به گفته "فکر کردن به صورت کلی و عمل کردن به صورت محلی" ارزش قائل شد. استفاده از شیوه های مدیریت پسماند مناسب، به سازمان ها، در رعایت قوانین زیست محیطی، کاهش هزینه ها و کمک به بقای منابع و ایجاد تصویری مثبت از کسب و کار آنها کمک می کند و بنابراین، توسعه پایدار را حمایت می کند....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




construction waste management
sustainable construction
recycling and reclaimed materials

ثبت سفارش جدید