Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " نقش توانمندسازی کارمند در پیاده سازی بهبود مستمر: شواهدی از یک مطالعه موردی روی یک شرکت خدمات مالی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقش توانمندسازی کارمند در پیاده سازی بهبود مستمر: شواهدی از یک مطالعه موردی روی یک شرکت خدمات مالی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Operations & Production Management
سال انتشار
2017
کد محصول
1014142
تعداد صفحات انگليسی
18
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
305 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف : هدف این مقاله، درک نقش افزایش سطح توانمندسازی "بهبود مستمر" (CI) کارمند، یعنی دانش و درک کارکنان نسبت به CI، امکان ارتباطات باز، و حمایت از طرف محیط کاری در رابطه با CI، در پیاده ­سازی CI در گذر زمان است. طراحی/روش/رویکرد : بر اساس نظریه توانمندسازی ساختاری، محققان با استفاده از شواهد یک مطالعه موردی در یک شرکت خدمات مالی اروپایی به آزمون پرسش تحقیق می­ پردازند. داده­ ها از طریق پرسشنامه­ ها در سطح یک تیم گردآوری می­ شوند و یک دوره 2.5 ساله را با گنجاندن 780 شرکت کننده پوشش می ­دهند. یافته­ ها : یافته­ ها نشان می­ دهند که پس از انجام یک برنامه CI در این نمونه، یک افزایش قابل توجه در توانمندسازی CI کارکنان در گذر زمان وجود دارد، که از رابطه ­ای مثبت اما همراه با وقفه با سطح پیاده ­سازی CI برخوردار است. محدودیت­ ها/دلالت­ های تحقیق : می ­توان توانمندسازی CI را به شکلی پایدار ایجاد کرد و این توانمندی یک فاکتور مهم در استقرار CI در یک شرکت می ­باشد، اما مدت زمانی طول می­ کشد تا توانمندسازی منجر به تغییرات در رفتار گردد. با این حال، باید توجه داشت که این دلالت­ ها صرفا از یافته ­های تجربی حاصل از یک شرکت منفرد استخراج شده­ اند. دلالت­ های کاربردی : تامین کنندگان خدمات مالی باید در استقرار توانمندسازی CI سرمایه ­گذاری کنند و یک وقفه را در تحقق منافع قابل توجه از لحاظ سطح پیاده ­سازی CI مد نظر قرار دهند. اصالت/ارزش: این مقاله اولین مطالعه تجربی است که به بررسی رابطه بین توانمندسازی CI کارمند و پیاده­ سازی CI از یک چشم ­انداز طولی می­ پردازد.

1-مقدمه

امروزه، شرکت­ های معدودی می­ توانند از طریق حفظ وضعیت فعلی خود در محیط بازار باقی بمانند (کوفود و همکاران، 2002؛ اسوارتلینگ و الاسون، 2011). توانایی یک سازمان جهت حفظ انعطاف ­پذیری و پاسخ گویی به شرایط در حال تغییر نیازمند بهبود مستمر (CI) است، که این به یک فرهنگ شرکتی پویا منجر می­ شود که خصوصیت طبیعی آن تغییر و بهبود تدریجی است (هونگ و همکاران، 2014)....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Service
Case study
Continuous improvement

ثبت سفارش جدید