Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " تربيت بدنی و علوم ورزشی " با موضوع " تأثیر سرعت راه رفتن در کنترل گام به گام عرض گام " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تأثیر سرعت راه رفتن در کنترل گام به گام عرض گام
نویسنده/ناشر/نام مجله :
ournal of Biomechanics
سال انتشار
2017
کد محصول
1014246
تعداد صفحات انگليسی
25
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

بزرگسالان جوان و سالم که با سرعت­ های ترجیحی معمولی راه می ­روند، از تنظیم گام به گام عرض گام استفاده می ­کنند تا مرکز ثقل خود را به طور مناسب هدایت کنند و ثبات میانی جانبی را تامین کنند. با این حال­، در حال حاضر مشخص نیست که آیا این استراتژی کنترل در هنگام راه رفتن با سرعت­ های پایین­تر ترجیح داده شده توسط بسیاری از جوامع بالینی حفظ می­ شود یا خیر. ما بررسی کردیم که آیا استراتژی ثبات معمولی تحت تأثیر سرعت راه رفتن است. دوازده آزمودنی جوان و سالم از نظر عصبی روی یک تردمیل با سرعت مشخص (0.2-1.2 متر بر ثانیه) راه رفتند. استراتژی ثبات میانی-جانبی به عنوان نسبت تغییر عرض گام کمی­ سازی شد  که توسط حالت مکانیکی لگن در طی یک گام (به عنوان اندازه R2 از یک رگرسیون خطی چندگانه پیش ­بینی ­شده) پیش ­بینی­ شد. توانایی ما برای پیش ­بینی دقیق عرض گام بعدی در طی یک حرکت گام برداشتن افزایش یافت. شدت ارتباط بین عرض گام و مکانیک لگن در شروع گام با سرعت کمتری کاهش یافت. با این حال، این اختلافات وابسته به سرعت، به جز در کمترین سرعت پیاده ­روی (0.2 متر بر ثانیه)، عمدتا در پایان گام ناپدید می­ شوند. این نتایج حاکی از آن است که تنظیمات وابسته به مکانیک در عرض گام، یک مولفه پایدار از راه پیمایی سالم با سرعت­ های مختلف و در محیط ­های گوناگون است. با این حال­، سرعت پایین­تر راه رفتن، از طریق فراهم نمودن امکان تغییر موقعیت میانی-جانبی پای نوسان می ­تواند این کنترل را آسا­ن­تر کند، در نتیجه قدم زدن کندتر در بین جوامع بالینی با کنترل حسی-حرکتی محدود را ترغیب می­ کند.

1-مقدمه

یک نیاز اساسی در راه رفتن انسان، توانایی حفظ الگوی راه رفتن پایدار است (Woollacott and Tang 1997,). نقص در ثبات گام­ برداری می­ تواند منجر به کاهش تحرک در بین جوامع بالینی شود (Weerdesteyn et al. 2008; Horak and Mancini, 2013) و یک نظریه پیشرفته را در مورد نحوه دستیابی به ثبات ظاهری در بزرگسالان سالم از نظر عصبی ایجاد می­ کند. در این راستا، شبیه­ سازی­ های مدل نشان داده­ اند که اگرچه خصوصیات مکانیکی غیرفعال یک فرد دوقطبی می­ تواند به ثبات قدامی-خلفی کمک کند، اطمینان از ثبات میانی-جانبی نیاز به کنترل فعال دارد (Kuo, 1999).....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده تربيت بدنی و علوم ورزشی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


step-by-step control of step width

ثبت سفارش جدید