Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,116,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " معماری " با موضوع " باغ های کلاسیک چینی: چشم اندازهایی برای پرورش نفس " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
باغ های کلاسیک چینی: چشم اندازهایی برای پرورش نفس
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Contemporary Urban Affairs
سال انتشار
2018
کد محصول
1014296
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,116,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
12 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله، فلسفه طراحی باغ های کلاسیک سوژو در چین را از نظر المان های طبیعی و معماریشان و تأثیر آنها بر آموزش اخلاقی ساکنینش، مورد بررسی قرار می دهد. نویسنده با مطالعه پیوندهای استعاره ای المان های باغ، گزاره های آنها را برای اخلاق محیط زیستی معاصر، درک زیبایی و آموزش اخلاقی، بازتاب می دهد. به این ترتیب، این مقاله به سه موضوع می پردازد: باغ های کلاسیک چینی که پرورش دهنده اخلاق محیط زیست هستند، باغ های کلاسیک چینی که پرورش دهنده درکی از زیبایی هستند و باغ های کلاسیک چینی که پرورش دهنده ویژگی های اخلاقی می باشند. این مقاله درنهایت، باغ های کلاسیک چینی را به مثابه چشم اندازها و مناظری برای پرورش نفس معرفی می نماید.

1-مقدمه

باغ، شکلی از هنر است که هم به طبیعت مرتبط می باشد و هم به فرهنگ. یکی از جاذبه های همیشگی باغ ها برای مردم این است که در یک باغ، هنر و علم، ذهن و طبیعت با یکدیگر درآمیخته اند. بسیاری از فیلسوفان یا مذاهب جهان، سیاره زمین را یک باغ می دانند. مسیحیان معتقدند که «باغ عَدَن» زمانی در بین النهرین در خاور نزدیک وجود داشته است و «باغ های معلق» بابل همواره تصویرسازی خلاقانه انسان را برانگیخته است. چینی ها نیز معتقدند که «بهشت در بالا (در آسمان) است و سوهانگ در پایین (روی زمین)» (سو به «سوژو» و هانگ به «هانگژو» دو شهر چین که دارای باغ های کلاسیک هستند، اشاره می کنند). این باورها نشان دهنده آگاهی گیتی شناسی انسان نسبت به روابط بهم پیوسته بین باغ ها و جهان هستی از زمان ازل می باشند....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله معماری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید