Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,408,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد SMEها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد SMEها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Business Research
سال انتشار
2019
کد محصول
1014447
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
41
قیمت بر حسب ریال
1,408,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
797 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

وقتی رویه­ های بازاریابی سنتی برای شرکت­های کوچک و متوسط نامناسب هستند، کارآفرینان باید اصول سنتی را کنار بگذارند و آنها را با افکار و اقدامات نوآورانه جدیدی همچون بازاریابی کارآفرینانه (EM) جایگزین کنند. این مقاله تاثیر ابعاد EM را بر شرکت­ های کوچک و متوسط (SMEها) در کوزوو بررسی می­کند. یافته­ ها آشکار می­سازند که پاسخ دهندگان تمایل دارند تا بشدت فرصت مدار باشند و اهمیت بهره گیری از اهرم منابع را درک می­کنند. درحالیکه خلق ارزش بعنوان یک بعد بازاریابی کارآفرینانه بسیار مهم تلقی می­شود، اما پاسخ دهندگان در رابطه با پذیرش ریسک­ها محتاط هستند؛ بعلاوه، آنها گرایش ندارند تا پیش گستر، نوآورانه یا مشتری محور باشند. نهایتا، محدودیت­های مطالعه و پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی ارائه می­شوند.

1-مقدمه

بازاریابی کارآفرینانه (EM)، بعنوان یک مفهوم در سال 1982 معرفی شد و تعدادی از محققان تلاش کرده­اند تا آن را تعریف کنند (هیلز و هولتمن، 2011؛ موریس، شیندهوت، و لافورگه، 2002؛ استوکس، 2000). این عبارت اغلب با فعالیت­های بازاریابی در شرکت­ های کوچک با منابع محدود مرتبط است که مجبور هستند تا بر تاکتیک­ های خلاقانه و غیرپیچیده اتکا نمایند....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید