Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,408,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " مدل پیوستار پیشرفته وابسته به آهنگ کرنش برای پاسخ ضربه الاستیکی – پلاستیکی در کامپوزیت های تابعی سرامیک – فلز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل پیوستار پیشرفته وابسته به آهنگ کرنش برای پاسخ ضربه الاستیکی – پلاستیکی در کامپوزیت های تابعی سرامیک – فلز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Impact Engineering
سال انتشار
2019
کد محصول
1014450
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
36
قیمت بر حسب ریال
1,408,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
6 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

یک مدل پیوستار پیشرفته که تقویت­ کنندگی آهنگ کرنش نیز در آن لحاظ شده، برای بررسی پاسخ وابسته به اندازه ذره در صفحات کامپوزیتی تابعی سرامیک – فلز تحت ضربه وزنه سقوط کننده توسعه یافته است. مدل پیوستار، با ترکیب دررفتگی تیلور و مدل جانسون – کوک، صریحاً اثر دررفتگی­ های هندسی لازم و آهنگ کرنش را در نظر می­گیرد. رابطه ساختاری پلاستیکی FGM سرامیک – فلز از مدل تامورا – توموتا – اوزوا تحت آهنگ­های کرنش مختلف بدست آمده است. پاسخ­ به ضربه­ های الاستیکی – پلاستیکی صفحات تابعی SiC/Al با اندازه ذره در مقیاس میکرون و نماهای گرادیان ترکیبی مختلف تحت سرعت­ های ضربه مختلف مطالعه شده است. مقایسه نتایج عددی برای اثر اندازه ذره در صفحات تابعی SiC/Al و داده ­های تجربی گزارش شده در مراجع، بیانگر اعتبار مدل پیوستار پیشنهادی است.

1-مقدمه

مواد تابعی (FGM) سرامیک – فلز، مخلوط سرامیک و فلز هستند و خصوصیات مطلوب هر دو ماده از جمله مقاومت بالای سرامیک و چقرمگی بالای فلزات را در خود دارند [1]. به علت مقاومت به ضربه عالی FGMها، جدیدترین ساختارهای مقاوم به ضربه برای صنایع فضایی، هسته­ای و مکانیکی و همچنین کاربردهای بالستیکی از FGMها ساخته می­شود [2]. بنابراین، باید پاسخ FGMها تحت بار ضربه بررسی شود تا طراحی و ساخت آن بهینه ­سازی شود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Strain rate-dependent enhanced continuum

ثبت سفارش جدید