Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,408,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پزشکی " با موضوع " پروتکل طراحی پیشرو برای تولید کفش سفارشی در افراد مبتلا به دیابت و نوروپاتی محیطی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پروتکل طراحی پیشرو برای تولید کفش سفارشی در افراد مبتلا به دیابت و نوروپاتی محیطی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Diabetes/metabolism research and reviews
سال انتشار
2020
کد محصول
1014459
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,408,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

کفش سفارشی بر اساس دستورالعمل ­های مبتنی بر شواهد برای افراد مبتلا به دیابت که در ریسک ایجاد زخم هستند، تجویز می­شود. با این وجود، علیرغم شواهد علمی موجود، ویژگی­ های طراحی کفش در این دستورالعمل­ ها تعیین نشده است. هدف ما، توسه یک پروتکل طراحی برای پشتیبانی از تجویز کفش سفارشی در بیماران مبتلا به دیابت و نوروپاتی محیطی است. جمعیت هدف، افراد مبتلا به دیابتی هستند که ریسک متوسط تا بالای توسعه زخم در پا دارند و می­توان برای آنها پاافزارهای سفارشی (کفش و یا کفی داخلی) تجویز کرد. گروهی از متخصصان در رشته ­های پزشکی توانبخشی، فناوری کفش ارتوپدی (پدورتیک) و تحقیقات پای دیابتی، مقالات علمی را مرور کرده و در 12 جلسه رو در رو ملاقات داشته ­اند تا یک الگوریتم طراحی کفش و الگوریتم کاهش فشار مبتنی بر شواهد را به عنوان بخش­ هایی از این پروتکل توسعه دهند. هر جا شواهدی  وجود نداشت از اجماع استفاده شد. چهارده حوزه آسیب­ شناسی پا همراه با عدم حس حافظتی برای الگوریتم طراحی پاافزار تعیین شد و ویژگی­ های مختص کفی (ارتوز) و کفش در هر حوزه تعریف شدند. اغلب ویژگی ­های مربوط به کفی و برخی ویژگی­ های مربوط به کفش مبتنی بر شواهد بودند در حالیکه اغلب ویژگی­ های مربوط به کفش مبتنی بر اجماع بودند. الگوریتم کاهش فشار نیز مبتنی بر شواهد بود و از داده­ های آزمون ­های جدید کف پا و بیماران هدف خاص با زخم کف پای ترمیم شده استفاده شده بود. این الگوریتم­ های طراحی پاافزار و کاهش فشار، اولین الگوریتم ­ها از نوع خود هستند و می­توانند تصمیم­گیری یکنواخت ­تر در تجویز و ساخت کفش­های مناسب برای بیماران در معرض خطر متوسط تا بالا را تسهیل کنند و تغییرپذیری در تهیه پاافزار را کاهش داده و پیامدهای بالینی اقدامات مقابله با ایجاد زخم پای دیابتی را بهبود دهند.

 

1-مقدمه

در بسیاری از شرایط برای بیماران مبتلا به دیابت که ریسک متوسط یا بالای ایجاد زخم دارند، کفش سفارشی تجویز می­شود که مطابق بر تغییرشکل­ های موجود در پاست، قله فشار را کاهش می­دهد، منجر به پایداری در حین راه رفتن می­شود و از پا در مقابل زخم ­های کوچک محافظت می­کند....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پزشکی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید