Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,435,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " فرصت‌های مولد، عدم قطعیت، و ظهور شرکت دانش‌محور " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
فرصت‌های مولد، عدم قطعیت، و ظهور شرکت دانش‌محور
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Small Bus Econ
سال انتشار
2020
کد محصول
1014493
تعداد صفحات انگليسی
22
تعداد صفحات فارسی
49
قیمت بر حسب ریال
1,435,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
756 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این تحقیق، ما دقت نظری بالاتری در مفهوم فرصت‌های مولد پنروز فراهم نمودیم. ما ظهور شرکت‌ها را به عنوان یک چرخه‌ی بازگشتی از فرصت‌های مولد در حال تغییر نمایش دادیم. نشان دادیم این فرصت‌ها به چه نحو از پایگاه فناوری شرکت پدید می‌آیند و چگونه با مشخصه‌های خاص فناوری ارتباط پیدا می‌کنند. همچنین نشان دادیم فرصت‌های مولد به چه نحو به یکپارچه‌سازی منابع داخلی و خارجی مختلف و در نتیجه به شرکا نیاز پیدا می‌کنند. ما صریحاً بررسی کردیم شرکت و شرکای احتمالی آن چه برداشتی از عدم قطعیت دارند و به چه نحو سازوکارهای مختلف مورد استفاده توسط شرکت در مواجهه با عدم قطعیت (تجسم، تجمیع و صحنه‌پردازی) را در ایمن‌سازی منابع حاصل از شرکای خارجی و بهره‌برداری از فرصت‌های مولد شناسایی‌شده به شیوه‌ای به‌هنگام انتخاب می‌کنند.

1- مقدمه

یک دغدغه‌ی سیاسی مهم در تقویت فعالیت کارآفرینانه‌ی دانش‌محور، تحریک نوآوری و رشد اقتصادی است. با این وجود، درک ما از نحوه‌ی پیدایش شرکت‌های جدید دانش‌محور (مشتقات پژوهشی حاصل از بخش‌های دانشگاهی یا شرکت‌های صنعتی) هنوز هم ناقص است....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید