Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,606,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی معدن " با موضوع " مدل تجربی به روزرسانی شده برای کنترل زمین در معادن زغالسنگ چندرگه‌ای ایالات متحده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل تجربی به روزرسانی شده برای کنترل زمین در معادن زغالسنگ چندرگه‌ای ایالات متحده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Mining Science and Technology
سال انتشار
2021
کد محصول
1014592
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
31
قیمت بر حسب ریال
1,606,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

اندرکنش‌های رگه چندتایی زغالسنگ منبع اصلی ناپایداری زمین در چندین میدان زغالسنگی ایالات متحده است. روش‌های تجربی به‌ خوبی برای این مسئله مناسب هستند، زیرا علیرغم پیچیده بودن و درک ضعیف از اندرکنش‌های مکانیک رگه چندتایی، تاریخچه‌های موردی متعدد معدنی برای تجزیه و تحلیل آن در دسترس است. در این مطالعه از یک پایگاه داده به‌روزرسانی‌شده استفاده شده است که شامل 356 تاریخچه موردی رگه چندتایی، از جمله 67 طراحی ناموفق است. در این مقاله، فرآیند مورد استفاده برای طراحی مطالعه، جمع‌آوری داده‌ها، تحلیل آماری و توسعه مدل کمی به تفصیل شرح داده شده است. این مدل را می‌توان برای برنامه‌‌ریزی معدن در موقعیت‌های رگه چندتایی استفاده نمود و به عنوان یک ماژول در برنامه رایانه‌ای تحلیل پایداری پایه زغال‌سنگی (ACPS) در دسترس قرار گرفته است.

1-مقدمه

معادن موجود در میادین زغالسنگی بالغ سراسر جهان، اغلب تحت تأثیر کارگاههای قدیمی در رگه‌های زغالسنگی بالا یا پایین عملیات فعلی قرار دارند. در ایالات متحده، میادین زغالسنگی که بیش از بقیه تحت تأثیر این امر قرار گرفته‌اند در منطقه آپالاچی مرکزی (CAPP) جنوب ویرجینیای غربی، غرب وایومینگ و شرق کنتاکی قرار دارند (شکل 1). پیمایش سال 2010 از 40 معدن فعال و عمیق اتاق و پایه در CAPP نشان داد که 80% آنها در معرض اندرکنشهای رگه چندتایی قرار دارند [1]. در میادین زغالسنگ آپالاشیای شمالی (NAP) ، 50% از معادن اتاق و پایه تحت تاثیر این امر قرار می‌گیرند البته تأثیر این روند رو به کاهش است زیرا این معادن در عمق کمتری کار می‌کنند....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی معدن در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید