Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " شناسایی رفتار همسان گردی عرضی با استفاده از همبستگی تصویر دیجیتال یک ماده پیش ساختار تولیدشده با استفاده از چاپ 3بعدی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شناسایی رفتار همسان گردی عرضی با استفاده از همبستگی تصویر دیجیتال یک ماده پیش ساختار تولیدشده با استفاده از چاپ 3بعدی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Structural Integrity
سال انتشار
2020
کد محصول
1014612
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مطالعه باهدف توسعه یک ماده ساختاریافته پیشرفته انجام شده است [1] که ویژگی ­های فیزیکی در مبحث مکانیک شکست با نمونه­ های چاپ­ شده توسط FDM را ارتقاء می ­دهد. اجزای چاپ شده 3بعدی به ­عنوان سازه­ های پیچیده درنظر گرفته شده و فرض می ­شود که ناهمسانگردی شدیدی درارتباط با مسیرهای رسوب، شکاف­ های هوا و خطوط جوش نشان می­ دهد. بنابراین، یک مسئله چالش ­برانگیز که در این حوزه وجود دارد، دشواری پیش ­بینی رفتار مکانیکی و کنترل ویژگی­ های فیزیکی (مقاومت کششی و چقرمگی شکست و غیره) اجزای مختلف می ­باشد.یک روش رسوب اکستروژن پیشنهاد شد که شامل استفاده از یک رویکرد رسوب کنترل­ شده برای بهبود چقرمگی شکست اجزای FDM می ­باشد [2]، [3]. ارتقاء براساس بهینه ­سازی یک رسوب لایه ­ای به­ منظور بازتولید جهت تنش­ های اصولی در ناحیه مدنظر اعمال شده جهت آغاز ترک در اطراف نوک شیار می ­باشد. هدف کلی این تحقیق، شناسایی ثابت­ های مواد از آزمون­ های آزمایشی است. این ثابت­ ها بعداً به ­عنوان ورودی‌های یک مدل عنصر محدود به ­کار خواهند رفت که برای لحاظ ­کردن ناهمسان­گردی سازه ­ای با اختصاص رفرنس ­های مواد در المان­ های مش موضعی، بررسی خواهند شد [4]. از این­ رو، فرض شد که رفتار متناظر، رفتاری همسانگرد عرضی بوده و پنج ثابت مواد الاستیک باید شناسایی شوند. به این منظور، مجموعه ­ای از آزمایش ­های کششی با اندازه ­گیری­ های دقیق و کامل بااستفاده از همبستگی تصویر دیجیتال (DIC) برای جهت‌گیری ­های لایه ­ای مختلف، انجام شدند. نواحی مدنظر براساس حالت بارگذاری موضعی برای فعال سازی ثابت ­های خاص مواد انتخاب شدند. خروجی ­های آزمایشات ثابت نمودند که نمونه­ های چاپ­ شده 3بعدی سختی همسانگردی غیرقابل­ انتظاری دارند که علت آن مقادیر مشابه یافت شده مدول یانگ طولی و عرضی به  ترتیب برابر با MPa 1680 و 1414 می­ باشد. هرچند ناهمسانگردی درصورت لحاظ کردن مقاومت کششی، به­ خوبی نمایان گردید. در راستای این نتایج، مدل با اجرای یک معیار تسلیم هیل جهت ارائه بهتر رفتار ناهمسانگرد پلاستیک مشاهده شده، غنی­ سازی خواهد شد. هدف اصلی، صحت­ سنجی ورودی­ های مدل عددی است که میادین آزمایشی اندازه­ گیری­ شده را بازتولید می­ کند و بعداً برای توسعه یک شناسایی براساس یک مدل اجزای محدود به­روزشده (UFEM) به­ کار می­ رود.

1-مقدمه

اکثر بخش ­ها درحال توسعه آینده با انتظارات بالا برای تولید افزوده می ­باشند. کاربردهای پیشرفته ازجمله هوانوردی و خودروسازی که مستلزم پیاده ­سازی مجموعه­ های پیچیده با مؤلفه­ های متعدد هستند، چالش مهمی پیش­روی سازندگان قرار می­ دهند. تلفیق مواد کارکردی یا «هوشمند» در این سطح به ­عنوان یک راه ­حل بهینه برای پاسخ به تعدادی از نیازها درنظرگرفته می­ شود....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Fused Deposition modeling
Fracture Mechanics
Additive Manufacturing

ثبت سفارش جدید