Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " نسبت باریکی بستر کاتالیستی و نسبت ADN/متانول برای تعیین مشخصات تجزیه و احتراق در تراستر هوافضای سبز بر پایه آمونیوم دی نیترامید (ADN) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نسبت باریکی بستر کاتالیستی و نسبت ADN/متانول برای تعیین مشخصات تجزیه و احتراق در تراستر هوافضای سبز بر پایه آمونیوم دی نیترامید (ADN)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Chinese Journal of Chemical Engineering
سال انتشار
2019
کد محصول
1014618
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مشخصات تجزیه و احتراق پیشرانه ­های هوافضای غیرسمی مبتنی بر آمونیوم دی­ نیترامید (ADN) به صورت تحلیلی مطالعه شده ­اند تا اثر ساختار بستر کاتالیستی (نسبت باریکی) و پارامترهای عملیاتی (نسبت کسر جرمی ADN/CH3OH) روی عملکرد عمومی با تراستر مبتنی بر ADN تعیین شود. در تحقیقات حاضر، مدل دمای غیرتعادلی به کار رفته است و مشخصات انتقال جرمای بین فاز سیال و فاز جامد در بستر سیال بر این اساس توصیف شده ­اند. ما مشخصات مقاومت سیال در بستر کاتالیستی را از طریق آزمایش ­هایی که مبتنی بر روش فشار – جرم هستند، تعیین کرده ­ایم. همچنین مطالعه شبیه­ سازی را بر اساس نتایج موجود در مقالات انجام داده ­ایم و فرایندهای فیزیکی و شیمیایی پیچیده درون تراستر ADN را یافته ­ایم. به علاوه، یک نسبت باریکی بستر کاتالیستی بهینه شده برابر با 1.75 و نسبت کسر جرمی 5.73 بدست آمده که بر عملکرد پیشرانه تاثیر بسزایی دارد. این نتایج را می ­توان به عنوان یک مرجع برای کشف مشخصات احتراق تراستر و تهیه پیشرانه ­های آینده مورد استفاده قرار داد.

1-مقدمه

سوخت­ های زیست­ سازگار، در سال­ های اخیر به علت مزایایی مانند کارایی بالا، نرخ آلودگی کم، هزینه پایین و غریه مورد توجه بسیار قرار گرفته ­اند [1-4]. به عنوان مثال، سوخت­ های بر پایه هیدروکسیل­ آمونیوم نیترات (HAN) [5]، هیدروژن پراکسید (H2O2) [6]، هیدرازینیوم نیتروفورمات (HNF) [7] و آمونیوم دی­ نیترامید (ADN)، پیشرانه­ های یک جزئی متداولی هستند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




ADN-based thruster
Catalytic bed structure
Operation parameters

ثبت سفارش جدید