Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,116,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مواد و متالوژی " با موضوع " مطالعه میدان فاز پس‌کشی و پینینگ زنر ذرات استوانه‌ای در مواد پلی‌کریستالی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مطالعه میدان فاز پس‌کشی و پینینگ زنر ذرات استوانه‌ای در مواد پلی‌کریستالی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Acta Materialia
سال انتشار
2016
کد محصول
1014619
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
1,116,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

پس‌کشی و پینینگ زنر در کامپوزیت‌های تقویت شده با ذرات استوانه‌ای با استفاده از شبیه‌سازی‌های میدان فاز سه بعدی در دست بررسی است. مطالعات نظام‌مند دقیق تاثیر جهت گیری نسبی ذره و نسبت طول/قطر را روی سینماتیک پس‌کشی مشخص می‌کنند. نشان داده می‌شود که ترکیبی از تعادل موضعی در اتصالات با ذرات، نیروی کشش اولیه مرزهای دانه مهاجر، و پیکربندی ذرات درون ماتریس پلی‌کریستالی، شدت و استقامت اثرات پس‌کشی و پینینگ را تعیین می‌کنند.

1-مقدمه

امروزه مواد صنعتی به ویژگی‌های فیزیکی، شیمیایی و فراوری عالی نیاز دارند که با ترکیب خواص غالب دو یا چند ماده خالص برای برآوردن الزامات مورد نظر در کاربردهای فراوانی به دست می‌آیند [1، 2]. ویژگی‌های مکانیکی، الکتریکی و حرارتی عالی مواد افزوده، از قبیل نانولوله‌های کربنی [3-5]، کامپوزیت‌های تقویت شده قوی تری را با خواص عملکردی بهتر فراهم می‌آورند….



این مقاله ترجمه شده مهندسی مواد و متالوژی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Phase-field model
Grain growth
Zener drag and pinning

ثبت سفارش جدید