Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
704,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پزشکی " با موضوع " سیستم داخل کفشی پِدار: تکرارپذیری و مقادیر فشار نرمال " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم داخل کفشی پِدار: تکرارپذیری و مقادیر فشار نرمال
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Gait & Posture
سال انتشار
2007
کد محصول
1015917
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
704,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

سیستم پدار یکی از رایج ترین سیستم های مورد استفاده برای اندازه گیری فشار داخل کفش است. برای اطمینان از سازگاری اندازه‌گیری‌هایی که قضاوت‌های بالینی بر اساس آن‌ها هستند، تکرارپذیری خوب ضروری است. علاوه بر این، نیاز به ایجاد طیفی از مقادیر فشار نرمال این کفش وجود دارد که به شناسایی ناهنجاری ها کمک می کند. هدف از این مطالعه ارزیابی تکرارپذیری سیستم پدار و تعیین مقادیر فشار در افراد عادی بود. پنجاه و سه آزمودنی، 17 زن (32%) و 36 مرد (68%)، انتخاب شدند و اندازه‌گیری‌ها دو بار با میانگین فاصله 12 روز (بازه 1 تا 32 روز) با استفاده از تنها یک برند کفش استاندارد  (Donnay International)برای دویدن انجام شد. فشار پیک (PP)، سطح تماس (CA)، زمان تماس (CT)، انتگرال فشار-زمان (PTI)، انتگرال نیرو-زمان (FTI) و فشار لحظه پیک(IPP)  محاسبه شد. ضریب تکرارپذیری (CR)، که به صورت درصدی از میانگین بیان می‌شود، برای همه 122 پارامتر در نظر گرفته شده بیشتر از 15.3% نبود. بالاترین نواحی PP زیر انگشت شست پا، با میانگین (SD) برابر با 280.4 (83.0) کیلو پاسکال و پاشنه 264.3 (44.1) کیلو پاسکال، و سپس برجستگی‌های کف پایی اول 248 (70.1) کیلو پاسکال ، دوم 246.5 (48.3) کیلو پاسکال، و سوم 224.7 (50.4) کیلو پاسکال است. CA بالاترین سطح زیر پاشنه با41.54 cm2  بود. زمان تماس کف پا 77 تا 87 درصد کل زمان تماس بود در حالی که این مقدار برای شست پا 75 درصد بود.PTI  و  FTI در زیر پاشنه بالاترین میزان بود. ما به این نتیجه رسیدیم که سیستم پدار تکرارپذیر است. بنابراین، مقادیر فشار نرمال شناسایی شده را می توان برای ارائه یک بازه مرجع در عمل بالینی با استفاده از این نوع خاص از کفش به کار برد.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پزشکی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی پزشکی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Normal
In-shoe

ثبت سفارش جدید