Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
478,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مجموعه مهندسی كشاورزی " با موضوع " کشت درون شیشه ای رویان های زایگوتیک گونه های Ilex " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کشت درون شیشه ای رویان های زایگوتیک گونه های Ilex
نویسنده/ناشر/نام مجله :
HortScience
سال انتشار
2001
کد محصول
1015919
تعداد صفحات انگليسی
2
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
478,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

گیاهان گونه Ilex argentina L., I. brasiliensis (S.) L., I. brevicuspis R., I. dumosa R., I. integerrima  (VC) L., I. microdonta R., I. pseudoboxus R., and I. theezans CM  از طریق کشت رویان نابالغ به دست آمدند. رویان های زایگوتیک در مرحله قلبی شکل از میوه های نابالغ جدا شدند و به صورت استریل در محیط کشت یک چهارم موراشیگ و اسکوگ با 3 % ساکارز ، 65/0 % آگار و 1/0 میلی گرم در لیتر زآتین کشت شدند. کشت ها در   2 ± 27  درجه سانتیگراد به مدت 4 هفته و در شرایط تاریکی انکوبه شدند و سپس به اتاق کشت با فوتوپریود 14 ساعته (µ mol·m –2 ·s –1  116 )  منتقل شدند و چهارهفته نیز در این شرایط نگهداری شدند. دانهال های با دو برگ که از رویان های جوانه زده حاصل شده بودند، با موفقیت در گلدان های حاوی 1 پیت : 1 پرلایت : ا ماسه (v/v)  نشا شدند و در شرایط گلخانه ای نگهداری شدند. 95 % تا 100 %  دانهال های نشا شده زنده و سالم باقی ماندند.



ثبت سفارش جدید