Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,138,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " تاثير مدير خرده فروشي بر توسعه ارتباط كاركنان خط مقدم و برند، عملكرد خدمات و وفاداري مشتري " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثير مدير خرده فروشي بر توسعه ارتباط كاركنان خط مقدم و برند، عملكرد خدمات و وفاداري مشتري
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار
2021
کد محصول
1015971
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
30
قیمت بر حسب ریال
1,138,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
869 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چكيده

مديران خرده‌فروشی با توجه به نقش کلیدی آنها در اجرای راهبردهای خرده‌فروشی از طریق رفتارها و نگرش‌هایی که بر کارکنان خط مقدم القاء می‌کنند، برای عملکرد موثر یک بنگاه اقتصادي بسیار حياتي هستند. با این حال، مطالعات تجربی كمي در خرده‌فروشی برای نزديك كردن دیدگاه‌های مدیر فروشگاه و کارمندان خط مقدم و همچنین یکپارچه سازی نتايج و خروجي هاي مشتری محور انجام شده است. در این مطالعه ما نتایج تجربی را  براساس پیش بینی های نظريه مبادله اجتماعی که یک دیدگاه یکپارچه از چگونگی تأثیر کیفیت تبادل پيرو-رهبر بر توسعه رابطه كارمند خط مقدم و برند است،  ارائه می‌دهیم که در نهایت بر عملکرد کارکنان خرده‌فروشی و وفاداری مشتری/ارزش ویژه برند تاثیر می‌گذارد. اهميت و اعتبار روابط تجربی مشاهده شده تحت تأثیر عوامل زمینه‌ای از جمله دانش برند مدیر و میزان اطلاعات راهبردي منتشر شده در بین کارکنان است. در نهایت دلالت‌هاي نظری و مدیریتی مورد بحث قرار گرفته است.

1-مقدمه

اهمیت مدیران برای عملکرد موثر کارکنان خط مقدم سازمانی بسیار زیاد می‌باشد (رجوع شود به: هنگ، لیائو، هو، و جیانگ، 2013؛ ویسک، آهران، لام، و ون دیک، 2009). همانطور که توسط موری و ایوانز (2013) بیان شده است، مدیران خرده‌فروشی با توجه به نقش کلیدی آنها در عملياتي كردن راهبردهاي خرده‌فروشی از طریق رفتارها و نگرش هایی که بر کارکنان خط مقدم القاء می‌کنند، برای عملکرد موثر یک شرکت بسیار مهم هستند....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Leader-member exchange quality
Salesperson-brand relationship

ثبت سفارش جدید